Aktualizacja: 09.05.2025 18:22 Publikacja: 17.11.2022 12:50
Kłopoty kadrowe przewoźnika w Bydgoszczy nie są zaskoczeniem, bo na brak kierowców narzekają miejskie spółki przewozowe praktycznie w całej Polsce
Foto: AdobeStock
Ten największy w kraju operator miejskiej komunikacji, który działa już w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, wciąż szuka blisko 40 kierowców do 130-osobowego zespołu mającego prowadzić 49 nowych mercedesów na 11 bydgoskich liniach: 51, 53, 55, 56, 58, 62, 67, 69, 73, 76 oraz 85. Mają być obsługiwane przez Mobilis przez najbliższe 9 lat, do 2031 roku.
Kłopoty kadrowe przewoźnika nie są zaskoczeniem, bo na brak kierowców narzekają miejskie spółki przewozowe praktycznie w całej Polsce. Przypadek Mobilisa jest jednak tym ciekawszy, że postanowił on sięgnąć po kandydatów z zagranicy, w dodatku tej bardzo odległej. Okazuje się, że w grę wchodzi zatrudnienie m.in. Hindusów. Firma ma negocjować ich zatrudnienie w rozmowach z agencjami pracy tymczasowej.
Po ponad 30 latach przerwy do niemal 60-tysięcznej Łomży w przyszłym roku mają wrócić pociągi pasażerskie. Ale i...
Majówka przyniosła mieszkańcom Szczecina droższe bilety miejskiej komunikacji. Przeszło 40-procentowa podwyżka m...
Regionalni przewoźnicy chcą w majowy weekend zachęcić do podróży koleją. Oferują tańsze bilety i dodatkowe połąc...
Poznańskie firmy mogą przetestować rower cargo w swojej codziennej działalności. Bez opłat i bez zobowiązań, w r...
17 kwietnia w klubie sportowym Baszta, a tydzień później na placu Inwalidów czy przy Nowohuckim Centrum Kultury,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas