Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 04:51 Publikacja: 17.11.2022 12:50
Kłopoty kadrowe przewoźnika w Bydgoszczy nie są zaskoczeniem, bo na brak kierowców narzekają miejskie spółki przewozowe praktycznie w całej Polsce
Foto: AdobeStock
Ten największy w kraju operator miejskiej komunikacji, który działa już w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, wciąż szuka blisko 40 kierowców do 130-osobowego zespołu mającego prowadzić 49 nowych mercedesów na 11 bydgoskich liniach: 51, 53, 55, 56, 58, 62, 67, 69, 73, 76 oraz 85. Mają być obsługiwane przez Mobilis przez najbliższe 9 lat, do 2031 roku.
Kłopoty kadrowe przewoźnika nie są zaskoczeniem, bo na brak kierowców narzekają miejskie spółki przewozowe praktycznie w całej Polsce. Przypadek Mobilisa jest jednak tym ciekawszy, że postanowił on sięgnąć po kandydatów z zagranicy, w dodatku tej bardzo odległej. Okazuje się, że w grę wchodzi zatrudnienie m.in. Hindusów. Firma ma negocjować ich zatrudnienie w rozmowach z agencjami pracy tymczasowej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zdaniem przedstawicieli kampanii Clean Cities demonizowanie funkcjonowania Strefy Czystego Transportu jest niepo...
Nie tylko samochody o napędzie elektrycznym są do dyspozycji samorządowych urzędników. W niektórych miastach mog...
Rejestracje elektrycznych autobusów wreszcie zaczęły rosnąć: w maju pojawiło się 30 pojazdów, wobec 9 rok temu....
Krakowskie MPK podpisało umowę na dostawę 10 autobusów wodorowych. To pierwsze pojazdy z takim zasilaniem, które...
Chociaż tworzenie stref czystego transportu niesie ze sobą ogromne korzyści zdrowotne i klimatyczne, odbywa się...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas