Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 03:25 Publikacja: 09.09.2022 12:05
Lublin ma problem z zapewnieniem dostaw energii elektrycznej dla zasilania trakcji trolejbusowej oraz ładowania autobusów elektrycznych
Foto: Adobe Stock
Wrocław nie może zapewnić sobie zaopatrzenia w paliwo do miejskich autobusów, bo dotychczasowy dostawca, jakim był Lotos, niespodziewanie zerwał umowę. Gdański koncern dostarczał paliwo do wrocławskiego MPK od listopada 2020 r. Pod koniec czerwca wypowiedział jednak kontrakt z zachowaniem okresu wypowiedzenia do 30 listopada tego roku. - Co istotne, dwa miesiące wcześniej ten sam Lotos zawarł z MPK Wrocław aneks przedłużający umowę na kolejne dwa lata – czyli do listopada roku 2024 – podaje branżowy serwis InfoBus.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zdaniem przedstawicieli kampanii Clean Cities demonizowanie funkcjonowania Strefy Czystego Transportu jest niepo...
Nie tylko samochody o napędzie elektrycznym są do dyspozycji samorządowych urzędników. W niektórych miastach mog...
Rejestracje elektrycznych autobusów wreszcie zaczęły rosnąć: w maju pojawiło się 30 pojazdów, wobec 9 rok temu....
Krakowskie MPK podpisało umowę na dostawę 10 autobusów wodorowych. To pierwsze pojazdy z takim zasilaniem, które...
Chociaż tworzenie stref czystego transportu niesie ze sobą ogromne korzyści zdrowotne i klimatyczne, odbywa się...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas