Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2025 03:56 Publikacja: 09.03.2023 15:32
Podwyżki cen ciepła to temat nowej kampanii samorządowców
Foto: Shutterstock
„Nasze drogie ciepło” – to pierwszy spot w nowej kampanii informacyjnej Związku Miast Polskich oraz Unii Metropolii Polskich. Kampania rozpisana jest na wiele odcinków, a jednym z jej celów jest wywarcie presji na rząd w sprawach cen energii. Bo to jest temat, który porusza nie tylko media, ale i przede wszystkim samych mieszkańców, o czym świadczą najlepiej demonstracje w niektórych miastach w Polsce, które odbyły się właśnie pod hasłem niezgody na podwyżki cen energii, przede wszystkim ciepła systemowego. Akcja ma być kontynuowana w najbliższych tygodniach i już teraz wywołuje sporo komentarzy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
23 października odbędzie się wysłuchanie publiczne o tym, czy powinien istnieć limit kadencji dla prezydentów, b...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Katowickie żłobki od września czynne są do godz. 18. Inne samorządy nie planują na razie wydłużenia godzin pracy...
Dwukadencyjność samorządowców znów budzi emocje. Korporacje samorządowe chcą jej zniesienia. Organizacje pozarzą...
Demografia daje się samorządom we znaki. W prowadzonych przez nie żłobkach, także w dużych miastach, czeka nawet...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jeśli nie zmienią się przepisy o dwukadencyjności wójtów, prezydentów i burmistrzów, to w przyszłych wyborach sa...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas