Weź udział w trzeciej już szczecińskiej Giełdzie Kooperacji, która w tym roku odbędzie się 21 listopada w ramach Dni Współpracy Polsko-Niemieckiej! Do tej pory zarejestrowało się już ponad 100 firm z obu krajów.
To ważny element Konferencji Współpracy, która zainauguruje tegoroczną edycję imprezy. Wydarzenie będzie poświęcona przede wszystkim formom współpracy na rzecz rozwoju Transgranicznego Regionu Metropolitalnego Szczecina i tematyce finansowania wspólnych projektów. Oprócz wykładów na temat relacji gospodarczych, planów inwestycyjnych i sposób pozyskiwania funduszy, uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w Panelu Merytorycznym. To niezwykle istotne przedsięwzięcie, w które zaangażowali się specjaliści z dziedziny biznesu, gospodarki i polityki z Polski i Niemiec. Dyskusje z ekspertami na forum i rozmowy indywidualne w ramach Biznesowej Platformy Komunikacji mają być teoretycznym wstępem do działań praktycznych, czyli sprawnego wejścia polskich firm na rynek niemiecki.
Wspomniana już Giełda Kooperacji ma formułę spotkań networkingowych (Speed Business Meeting). Pozwoli przedsiębiorcom na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, przedstawienie oferty swojej firmy oraz wymianę materiałów reklamowych, broszur, katalogów i wizytówek pomiędzy dostawcami, odbiorcami, dystrybutorami czy inwestorami.
W trakcie Giełdy każdy przedsiębiorca otrzyma możliwość przeprowadzenia rozmowy z innym przedsiębiorcą z Polski lub Niemiec, ale także będzie miał możliwość spotkać ekspertów, przedstawicieli zarówno administracji publicznej, jak i organizacji wspierających rozwój przedsiębiorczości w obu krajach. Wydarzenie adresowane jest do wszystkich uczestników rynku, zarówno tych, którzy działają na rynku lokalnym, krajowym, jak i zagranicznym.
– Naszym nadrzędnym celem jest pokazanie Szczecina jako miasta, w którym kontakty gospodarcze między Polską a Niemcami sprzyjają nowym projektom i partnerstwu. Wydarzenie pozwoli na umocnienie pozycji przedsiębiorstw lokalnych oraz ich ekspansję na rynek niemiecki, pomoże w nawiązaniu nowych kontaktów handlowych, pozwoli na wymiany dobrych praktyk i podkreśli atrakcyjność inwestycyjną regionu. – mówi Piotr Krzystek, prezydent Miasta Szczecina.