Reklama
Rozwiń
Reklama

Regionalne marki marketingową siłą

Od 12 lat przyznawane są nagrody dla najlepszych firm z regionu. Z roku na rok konkurencja jest coraz silniejsza.

Publikacja: 18.07.2016 23:00

Regionalne marki marketingową siłą

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Plan rozwoju województwa do 2020 r. jest bardzo ambitny: wzrost PKB per capita do poziomu 39 tys. zł, podniesienie innowacyjności ze wsparciem funduszy unijnych, wzrost wartości eksportu , który w w przeliczeniu na 1 mieszkańca ma sięgnąć 2 tys. euro. Aby zrealizować te cele konieczne jest zarówno wspieranie lokalnego biznesu, jak i jeszcze intensywniejsze przyciąganie inwestycji zagranicznych. I docenianie tych, którzy pracują na dobrobyt regionu.

– Minęło 12 lat, od kiedy po raz pierwszy postanowiliśmy uhonorować mieszkańców województwa za ich pomysłowość i kreatywność, przyznając tytuły Podlaskiej Marki – mówi Jerzy Leszczyński, marszałek województwa podlaskiego.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama