Regionalne marki marketingową siłą

Od 12 lat przyznawane są nagrody dla najlepszych firm z regionu. Z roku na rok konkurencja jest coraz silniejsza.

Publikacja: 18.07.2016 23:00

Regionalne marki marketingową siłą

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Plan rozwoju województwa do 2020 r. jest bardzo ambitny: wzrost PKB per capita do poziomu 39 tys. zł, podniesienie innowacyjności ze wsparciem funduszy unijnych, wzrost wartości eksportu , który w w przeliczeniu na 1 mieszkańca ma sięgnąć 2 tys. euro. Aby zrealizować te cele konieczne jest zarówno wspieranie lokalnego biznesu, jak i jeszcze intensywniejsze przyciąganie inwestycji zagranicznych. I docenianie tych, którzy pracują na dobrobyt regionu.

– Minęło 12 lat, od kiedy po raz pierwszy postanowiliśmy uhonorować mieszkańców województwa za ich pomysłowość i kreatywność, przyznając tytuły Podlaskiej Marki – mówi Jerzy Leszczyński, marszałek województwa podlaskiego.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej