Solidność i energia lepsze niż reklama

Dużym atutem Wielkopolski są marki znane w kraju i za granicą. Ich moc pomaga w promocji regionu. Z powodzeniem wykorzystuje to Poznań.

Publikacja: 02.08.2015 22:40

Autobusy Solarisa – potwierdzenie, że na wielkopolskiej rzetelności można zbudować mocną markę

Autobusy Solarisa – potwierdzenie, że na wielkopolskiej rzetelności można zbudować mocną markę

Foto: materiały prasowe

– Zawsze z dumą podkreślamy nasze pochodzenie – mówi Joanna Tobiszowska, dyrektor marketingu firmy Komputronik, której historia zaczęła się 19 lat temu w Poznaniu. – Solidność, pracowitość, uczciwość i etyka połączone z ogromną energią i kreatywnością kojarzone z Wielkopolską i Wielkopolanami to cechy, z którymi i my chcemy być kojarzeni.

Firm korzystających z mocnego wizerunku Wielkopolski jest znacznie więcej, bo region jest miejscem narodzin wielu znanych brandów. Tylko te, które trafiły w 2014 r. na listę marek polskich „Rzeczpospolitej”, warte są ponad 4 mld zł.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń