Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2025 00:53 Publikacja: 24.09.2019 12:32
Foto: Shutterstock
Od 23 września strony WWW m.in. jednostek samorządu terytorialnego, nieopublikowane przed 23 września 2018 r., czyli działające stosunkowo od niedawana, muszą spełniać wymogi określone w ustawie z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (DzU z 8 maja 2019 r., poz. 848).
Dostępność stron WWW i aplikacji zdefiniowana została jako zasady i techniki, które powinno się stosować przy projektowaniu, tworzeniu, utrzymywaniu i aktualizowaniu stron oraz aplikacji mobilnych, tak, by były one bardziej przystępne dla użytkowników. Pierwszym krokiem dla urzędu w realizacji obowiązku zapewnienia dostępności jest utworzenie deklaracji dostępności – strony internetowej, która stanowi przewodnik dla osoby niepełnosprawnej, ułatwiający poruszanie się po witrynie urzędu.
Wójtowie, burmistrzowie i prezydenci śląskich miast rozpoczęli szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cyw...
Dodatkowe 5 miliardów zł na zadania związane z ochroną ludności przeznaczy rząd, który zatwierdził Program Ochro...
Trwają zapisy na "Lato w mieście" dla dzieci i młodzieży. Jak co roku dla uczestników przygotowano zajęcia sport...
Podejmując się naprawy Poczty i stworzenia z niej nowoczesnej oraz dostosowanej do potrzeb współczesnego klienta...
Współczesny samorząd świętuje w Polsce 35. lecie istnienia. Niektórzy urzędnicy z tej okazji doczekali się premi...
Stołeczny ratusz uruchomił kampanię informacyjną, która ma zwiększyć świadomość rodziców i opiekunów na temat za...
Region pod hasłem „Atrakcyjny na lato. Atrakcyjny na lata” zachęca gości do spędzania wolnego czasu w malowniczy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas