Gala odbyła się w Tarczyński Arenie we Wrocławiu. Główne nagrody trafiły do Warszawy, Wrocławia i Zachodniopomorskiego. - Oceniane była zarówno jakość treści, jak i zaangażowanie społeczności, które razem tworzą efektywną komunikację w mediach społecznościowych i internecie. Wszystkie nagrody mają na celu podkreślenie znaczenia i wpływu mediów społecznościowych na życie publiczne i samorządowe – informują organizatorzy konkursu.
Angażująca komunikacja wyróżnikiem miast
Za wysokozasięgową promocję miasta za granicą poprzez media społecznościowe z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi cyfrowych oraz angażującego contentu Złoty Lajk Europa otrzymała Warszawa.
Z kolei Wrocław został wyróżniony Złotym Lajkiem za innowacyjność, interakcję oraz całokształt komunikacji cyfrowej z mieszkańcami w 2024 roku. - Tak dynamiczny rozwój profilu to zasługa przede wszystkim wzajemnego wsparcia: zespołów komunikacyjnych, poszczególnych biur i wydziałów UMW, spółek i jednostek miejskich, ale przede wszystkim mieszkańców i turystów, którzy dbają o dalszą dystrybucję przygotowywanych treści, a także wraz z nami tworzą wiele komunikatów i foto i wideorelacji - mówi Marlena Mazur, dyrektor Biura Komunikacji Internetowej Wrocławia.
Czytaj więcej
Podczas Kongresu Local SoMe’24 we Wrocławiu ogłoszeni zostaną 26 listopada laureaci Złotych Lajkó...
A za najbardziej angażującą komunikację z podziałem na „Video” i „Content”, która wyróżnia miasta i metropolie za najlepsze praktyki w tworzeniu i publikowaniu treści w mediach społecznościowych wyróżniono Kalisz w kateorii - Video miast, a Łódź - Video Metropolia. Z koli Częstochowa dostała lajka za Content Miasto, a Zielona Góra - Content Metropolia.