Gala odbyła się w Tarczyński Arenie we Wrocławiu. Główne nagrody trafiły do Warszawy, Wrocławia i Zachodniopomorskiego. - Oceniane była zarówno jakość treści, jak i zaangażowanie społeczności, które razem tworzą efektywną komunikację w mediach społecznościowych i internecie. Wszystkie nagrody mają na celu podkreślenie znaczenia i wpływu mediów społecznościowych na życie publiczne i samorządowe – informują organizatorzy konkursu.
Angażująca komunikacja wyróżnikiem miast
Za wysokozasięgową promocję miasta za granicą poprzez media społecznościowe z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi cyfrowych oraz angażującego contentu Złoty Lajk Europa otrzymała Warszawa.
Z kolei Wrocław został wyróżniony Złotym Lajkiem za innowacyjność, interakcję oraz całokształt komunikacji cyfrowej z mieszkańcami w 2024 roku. - Tak dynamiczny rozwój profilu to zasługa przede wszystkim wzajemnego wsparcia: zespołów komunikacyjnych, poszczególnych biur i wydziałów UMW, spółek i jednostek miejskich, ale przede wszystkim mieszkańców i turystów, którzy dbają o dalszą dystrybucję przygotowywanych treści, a także wraz z nami tworzą wiele komunikatów i foto i wideorelacji - mówi Marlena Mazur, dyrektor Biura Komunikacji Internetowej Wrocławia.
Czytaj więcej
Podczas Kongresu Local SoMe’24 we Wrocławiu ogłoszeni zostaną 26 listopada laureaci Złotych Lajków. Nagrody są przyznawane corocznie przez Radę Programową Local SoMe oraz Związek Miast Polskich za najlepsze osiągnięcia miast i ich włodarzy w mediach społecznościowych.
A za najbardziej angażującą komunikację z podziałem na „Video” i „Content”, która wyróżnia miasta i metropolie za najlepsze praktyki w tworzeniu i publikowaniu treści w mediach społecznościowych wyróżniono Kalisz w kateorii - Video miast, a Łódź - Video Metropolia. Z koli Częstochowa dostała lajka za Content Miasto, a Zielona Góra - Content Metropolia.