SoMe’23 za nami – kto otrzymał Złote Lajki?

Druga edycja Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe'23 dobiegła końca. Frekwencja dopisała, a organizatorzy podkreślają, że zainteresowanie wydarzeniem wskazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na kształcenie samorządów w zakresie mediów społecznościowych.

Publikacja: 30.11.2023 17:02

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ście

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ścieżek tematycznych

Foto: ZMP

MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY ZE ZWIĄZKIEM MIAST POLSKICH

Założeniem dwudniowego wydarzenia, organizowanego przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety, było stworzenie platformy do zdobywania wiedzy oraz wymiany poglądów dla przedstawicieli samorządów lokalnych. Kongres odbył się w dniach 28-29 listopada we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena. Organizatorzy dostrzegli potrzebę edukacji samorządów w zakresie skutecznej komunikacji z mieszkańcami i postanowili dostarczyć niezbędne narzędzia do rozwoju w tym zakresie. Wydarzenie okazało się jeszcze większym sukcesem niż w roku poprzednim, co przełożyło się również na liczbę uczestników (550).

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Jakie długi trzeba spłacać przede wszystkim
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Z regionów
Warszawa stawia na efektywne zarządzanie gospodarką odpadami
Z regionów
Wiatr od morza to nowe szanse
Z regionów
Dolny Śląsk wspiera biznes w ekspansji
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Z regionów
Czy sezon zimowy 2024/2025 był udany dla polskiej branży turystycznej?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście