SoMe’23 za nami – kto otrzymał Złote Lajki?

Druga edycja Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe'23 dobiegła końca. Frekwencja dopisała, a organizatorzy podkreślają, że zainteresowanie wydarzeniem wskazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na kształcenie samorządów w zakresie mediów społecznościowych.

Publikacja: 30.11.2023 17:02

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ście

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ścieżek tematycznych

Foto: ZMP

MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY ZE ZWIĄZKIEM MIAST POLSKICH

Założeniem dwudniowego wydarzenia, organizowanego przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety, było stworzenie platformy do zdobywania wiedzy oraz wymiany poglądów dla przedstawicieli samorządów lokalnych. Kongres odbył się w dniach 28-29 listopada we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena. Organizatorzy dostrzegli potrzebę edukacji samorządów w zakresie skutecznej komunikacji z mieszkańcami i postanowili dostarczyć niezbędne narzędzia do rozwoju w tym zakresie. Wydarzenie okazało się jeszcze większym sukcesem niż w roku poprzednim, co przełożyło się również na liczbę uczestników (550).

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Z regionów
Burmistrz Głogówka chce sprzedać miejski zamek Elonowi Muskowi
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Z regionów
Fajerwerki coraz większym problemem dla samorządów
Z regionów
Nocny burmistrz Krakowa: Nie można zgasić światła i zamknąć miasta
Z regionów
Co zrobić ze świątecznym drzewkiem? Można dać mu nowe życie
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Z regionów
Jaki rok czeka samorządy? Liczne wyzwania na horyzoncie
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego