Reklama

SoMe’23 za nami – kto otrzymał Złote Lajki?

Druga edycja Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe'23 dobiegła końca. Frekwencja dopisała, a organizatorzy podkreślają, że zainteresowanie wydarzeniem wskazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na kształcenie samorządów w zakresie mediów społecznościowych.

Publikacja: 30.11.2023 17:02

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ście

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ścieżek tematycznych

Foto: ZMP

MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY ZE ZWIĄZKIEM MIAST POLSKICH

Założeniem dwudniowego wydarzenia, organizowanego przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety, było stworzenie platformy do zdobywania wiedzy oraz wymiany poglądów dla przedstawicieli samorządów lokalnych. Kongres odbył się w dniach 28-29 listopada we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena. Organizatorzy dostrzegli potrzebę edukacji samorządów w zakresie skutecznej komunikacji z mieszkańcami i postanowili dostarczyć niezbędne narzędzia do rozwoju w tym zakresie. Wydarzenie okazało się jeszcze większym sukcesem niż w roku poprzednim, co przełożyło się również na liczbę uczestników (550).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Z regionów
Warszawa otwiera nowy etap działań na rzecz bezpieczeństwa mieszkańców
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Z regionów
Regiony pomagają zdobywać swym firmom świat w branży ICT
Z regionów
O kluczowych dla samorządów wyzwaniach na Podhalu
Z regionów
Regionalne lotniska generują inwestycje i dają pracę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Z regionów
Systemy alarmowe pod stałą kontrolą. By dobrze działały w razie potrzeby
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama