SoMe’23 za nami – kto otrzymał Złote Lajki?

Druga edycja Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe'23 dobiegła końca. Frekwencja dopisała, a organizatorzy podkreślają, że zainteresowanie wydarzeniem wskazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na kształcenie samorządów w zakresie mediów społecznościowych.

Publikacja: 30.11.2023 17:02

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ście

Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach z zakresu pięciu ścieżek tematycznych

Foto: ZMP

MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY ZE ZWIĄZKIEM MIAST POLSKICH

Założeniem dwudniowego wydarzenia, organizowanego przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety, było stworzenie platformy do zdobywania wiedzy oraz wymiany poglądów dla przedstawicieli samorządów lokalnych. Kongres odbył się w dniach 28-29 listopada we Wrocławiu na stadionie Tarczyński Arena. Organizatorzy dostrzegli potrzebę edukacji samorządów w zakresie skutecznej komunikacji z mieszkańcami i postanowili dostarczyć niezbędne narzędzia do rozwoju w tym zakresie. Wydarzenie okazało się jeszcze większym sukcesem niż w roku poprzednim, co przełożyło się również na liczbę uczestników (550).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Z regionów
W całej Polsce organizowane są śniadania wielkanocne dla potrzebujących
Z regionów
Samorządy nie radzą sobie z cyberbezpieczeństwem
Z regionów
Polskie miasta inwestują w żłobki. Nowe placówki są coraz bardziej ekologiczne
Z regionów
Jarmarki wielkanocne: w tym roku więcej rzemiosła, mniej „chińszczyzny”
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Z regionów
Jarmark odpustowy Emaus nadal przy krakowskich Błoniach