Aktualizacja: 19.05.2025 14:10 Publikacja: 25.08.2019 14:41
Sandomierz umiejętnie się promował przy okazji realizacji serialu „Ojciec Mateusz”
Foto: Shutterstock
Wydatki na promowanie wizerunku gmin i miast są planowane raczej na podstawie budżetów z lat wcześniejszych, niż na podstawie rzeczowych analiz potrzeb promocyjnych – wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli sporządzonego na podstawie kontroli tego, jak wygląda promocja gmin województwa świętokrzyskiego.
Gminy stosują się do ogólnych wytycznych zawartych w strategiach rozwoju lub planach rozwoju turystyki. W żadnym objętym kontrolą urzędzie nie opracowano odrębnego dokumentu strategicznego odnoszącego się wyłącznie do promocji danej jednostki samorządu terytorialnego – nawet jeśli na konieczność sporządzenia takiego dokumentu wskazano w obowiązujących dokumentach strategicznych – ustaliła NIK.
Nie tylko seniorzy czy osoby z niepełnosprawnościami mogą za darmo dojechać do obwodowej komisji wyborczej. Wiel...
Bezpieczeństwo dzieci w polskich metropoliach ogranicza dominacja kultury samochodowej i brak pełnej kontroli sa...
Sześć samorządowych korporacji zachęca do udziału w wyborach prezydenckich kampanią pod hasłem „Głosujemy na 100%”.
Rozkręca się sezon rowerowy. Przybywa także inwestycji w infrastrukturze: wygodnych tras zachęcających do rowero...
Ich liczba stale w miastach rośnie. Czasami z ich powodu dochodzi do wypadków. Samorządy szukają sposobów na por...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas