Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak złowić pracownika na studiach

Świętokrzyscy przedsiębiorcy wybrali najlepsze prace dyplomowe studentów miejscowej politechniki. Laureaci otrzymują nie tylko nagrody pieniężne czy rzeczowe, ale bardzo często propozycje współpracy z firmami.

Publikacja: 10.06.2019 17:58

Jak złowić pracownika na studiach

Foto: AdobeStock

To była druga edycja konkursu organizowanego przez lokalną uczelnię oraz Kielecki Park Technologiczny. Cieszył się on dużym zainteresowaniem wśród studentów. W tym roku wpłynęły 102 prace. W I edycji konkursu były 73 zgłoszenia. Prace były oceniane przez przedsiębiorców.

– Konkurs na najlepszą pracę dyplomową jest jednym z efektów porozumienia o współpracy z 2017 roku, jakie Politechnika Świętokrzyska zawarła z Kieleckim Parkiem Technologicznym. Z tej deklaracji wynikają aktywne działania naszych instytucji na rzecz wykorzystania możliwości środowiska akademickiego, polskich przedsiębiorstw i instytucji otoczenia biznesu – tłumaczy Emilia Ćwikła, kierownik Akademickiego Centrum Kariery Politechniki Świętokrzyskiej.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Z regionów
Gdzie naprawdę rośnie polska gospodarka? Regionalne wyniki zaskakują
Z regionów
Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych? Samorządy uczą mieszkańców
Z regionów
Ponad 900 zgłoszeń na Forum Samorządowe w Zakopanem
Z regionów
Regionalna dysproporcja w obciążeniu finansowym seniorów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Z regionów
Samorządy coraz bardziej cyfrowe
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama