Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 12:11 Publikacja: 11.01.2020 11:20
Foto: fot. Nextbike
Teraz miasto chce ogłosić kolejny przetarg, a jeśli chętnych nadal nie będzie, rozważa możliwość przejęcia obowiązków operatora roweru publicznego.
Kilka dni temu Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi, z dumą ogłosiła, że udało się przygotować Ekopakt dla Łodzi, którego jednym z ważnych punktów jest wspieranie komunikacji rowerowej – budowa kolejnych ścieżek rowerowych, a także rozwój projektu roweru miejskiego. Jednak z tym drugim może być problem, bo nie ma chętnych do obsługi Łódzkiego Roweru Publicznego (ŁRP). Dotychczasowa umowa z operatorem ŁRP, którym była firma Nextbike, wygasła z końcem listopada ubiegłego roku, a innego nie można wybrać. Na rozpisany przez miasto przetarg dotyczący obsługi ŁRP nie wpłynęła ani jedna oferta, choć do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi kierowanych było wiele zapytań w tej sprawie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Węglokoks, właściciel lokalnej ciepłowni, daje nadzieję na uniknięcie rekordowych podwyżek cen ciepła w Rudzie Ś...
Do końca września samorządy dostaną pieniądze z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej. MSWiA po rozmowach...
W trosce o mieszkańców miasto za pośrednictwem Wodociągów Warszawskich działa na rzecz bezpieczeństwa wodociągow...
W kontekście rozpoczęcia dyskusji publicznej o końcu bezpłatnych praktyk warto podkreślić, że Urząd Marszałkowsk...
Według badania opublikowanego na łamach czasopisma The Lancet, w 2015 roku w niemal 100 europejskich miastach up...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas