Aktualizacja: 11.05.2025 10:34 Publikacja: 28.04.2023 11:40
Foto: Adobe Stock
Sprawdzono: drogi dla rowerów, ich oznakowanie i pasy ruchu oraz drogi dla pieszych i rowerów. Kontrola dotyczyła sytuacji w dziesięciu miastach z czterech województw: pomorskiego (Gdynia, Słupsk i Sopot), wielkopolskiego (Kalisz i Konin), dolnośląskiego (Legnica, Wałbrzych i Wrocław) i mazowieckiego (Płock i Radom). Dotyczyła 10 urzędów miast i 10 zarządów dróg miejskich – Izba sprawdziła czy i jak powstaje infrastruktura rowerowa, czy samorządy robią to zgodnie z przepisami oraz jak dbają o tę, która już wybudowały.
Po ponad 30 latach przerwy do niemal 60-tysięcznej Łomży w przyszłym roku mają wrócić pociągi pasażerskie. Ale i...
Majówka przyniosła mieszkańcom Szczecina droższe bilety miejskiej komunikacji. Przeszło 40-procentowa podwyżka m...
Regionalni przewoźnicy chcą w majowy weekend zachęcić do podróży koleją. Oferują tańsze bilety i dodatkowe połąc...
Poznańskie firmy mogą przetestować rower cargo w swojej codziennej działalności. Bez opłat i bez zobowiązań, w r...
17 kwietnia w klubie sportowym Baszta, a tydzień później na placu Inwalidów czy przy Nowohuckim Centrum Kultury,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas