Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 20:52 Publikacja: 16.04.2023 14:33
Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz "Rzeczpospolitej"
Foto: Szymon Sikora
Rowery cargo ze wspomaganiem elektrycznym, które jest konieczne do komfortowego przewożenia dzieci, kosztują – w zależności od typu – co najmniej kilkanaście tysięcy złotych, zwykle jednak ponad 20 tys. zł. To zaporowa kwota z perspektywy osób, które nie są przekonane, że taki pojazd jest w stanie zastąpić auto w większości miejskich zastosowań. Czy rower cargo to uzasadniony wydatek dla rodziny? – odpowiada Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz „Rzeczpospolitej”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zamyka program dopłat do elektrycznych rowerów jeszcze z...
Rozwój sieci dróg rowerowych oraz stworzenie spójnej i bezpiecznej infrastruktury na skalę krajową i włączenie j...
Dotowana z funduszy unijnych rozbudowa infrastruktury rowerowej wspiera w powiatach rozwój turystyki, a mieszkań...
Kraków chce zintegrować dwie miejskie wypożyczalnie: LajkBike i Park-e-Bike. Miasto rozpoczyna prace nad koncepc...
Będzie więcej stacji Mevo w Gdańsku - do systemu roweru metropolitarnego dołączyła gmina Pruszcz Gdański. A we W...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas