Aktualizacja: 09.05.2025 22:02 Publikacja: 29.08.2017 21:30
Według firmy doradczej PMR rynek produktów dla dzieci powinien się zwiększać o 4–5 proc. rocznie. Coraz więcej rodziców sięga po produkty luksusowe, m.in. chusty.
– Noszenie dziecka w chuście zaspokaja jego podstawową potrzebę bliskości oraz buduje więź z rodzicem. Jest wygodnie i zdrowe dla obojga – zachwala Monika Jechowicz, doradca noszenia dzieci w chustach.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas