Sztuka i reklama w jednym

Synergic, lider rozwiązań reklamy OOH, poszerzył swoje portfolio o kolejne lokalizacje, które pozwalają na realizację nowej formy reklamy nawiązującej do sztuki wielkoformatowego malarstwa ściennego.

Publikacja: 31.08.2018 17:00

Sztuka i reklama w jednym

Foto: materiały prasowe

O sztuce coraz częściej myślimy dziś nie tylko w kontekscie zamkniętego kręgu odbiorców. Za jej pośrednictwem możemy dotrzeć do szerokich mas odbiorców. Synergic jako lider rozwiązań reklamowych wdraża tą nową formę reklamy z wykorzystaniem murali, które pozwalają na twórcze wykorzystanie przestrzeni miejskiej i unikalne projekty. Murale przyciągają uwagę i budzą emocje w znacznie większym stopniu niż standardowa kreacja reklamowa. Wymagający odbiorca i mieszkaniec jest idealnym obserwatorem i recenzentem. Ścianę muralu z precyzyjnie przygotowanym przekazem reklamowym „czyta” codziennie w drodze do pracy kilkaset tysięcy osób.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej