Sztuka i reklama w jednym

Synergic, lider rozwiązań reklamy OOH, poszerzył swoje portfolio o kolejne lokalizacje, które pozwalają na realizację nowej formy reklamy nawiązującej do sztuki wielkoformatowego malarstwa ściennego.

Publikacja: 31.08.2018 17:00

Sztuka i reklama w jednym

Foto: materiały prasowe

O sztuce coraz częściej myślimy dziś nie tylko w kontekscie zamkniętego kręgu odbiorców. Za jej pośrednictwem możemy dotrzeć do szerokich mas odbiorców. Synergic jako lider rozwiązań reklamowych wdraża tą nową formę reklamy z wykorzystaniem murali, które pozwalają na twórcze wykorzystanie przestrzeni miejskiej i unikalne projekty. Murale przyciągają uwagę i budzą emocje w znacznie większym stopniu niż standardowa kreacja reklamowa. Wymagający odbiorca i mieszkaniec jest idealnym obserwatorem i recenzentem. Ścianę muralu z precyzyjnie przygotowanym przekazem reklamowym „czyta” codziennie w drodze do pracy kilkaset tysięcy osób.

Tą nowatorską i oryginalną formę promocji postanowił wykorzystać Citi Handlowy, w kolejnej odsłonie kampanii wspierającej Kartę Kredytową Citi Simplicity. Mural na budynku przy ul. Marszałkowskiej 76 zachęca do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez bank, w którym do wygrania są nowoczesne smarfony, vouchery do sieci sklepów Biedronka, a nawet 250 000 zł w gotówce. Konkurs potrwa do 1 października br.

– Karta Kredytowa Citi Simplicity, to nie tylko prosty i tani sposób na dodatkową gotówkę, ale także świetne narzędzie do szybkiego i samodzielnego rozkładania zakupów na raty. Teraz, oprócz korzystania z wszystkich benefitów naszego produktu, klienci mogą także wziąć udział w konkursie z nagrodami gwarantowanymi i naprawdę atrakcyjną nagrodą główną – mówi Marcin Domagała, Dyrektor Departamentu Zarządzania Produktem Karta Kredytowa.

– Realizacja kampanii marketingowej jest niezwykle wymagającym procesem. Dialog z odbiorcą musi być nieinwazyjny, idealnie uszyty na miarę przestrzeni miejskiej, która nas otacza. Każdego dnia tworzący mural artyści domalowują przekaz reklamowy i tworzą atmosferę napięcia w oczekiwaniu na jego finał. Ta nowa forma reklamy ciekawi odbiorców, a my wyznajemy wiarę w reklamę, którą odbiorca zapamięta na długo, doceniając przy tym pracę artysty – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Bogata oferta Synergica to trzydzieści dwie powierzchnie muralowe, które pozwalają na realizację nowoczesnej reklamy z segmentu art&living. Główne lokalizacje to kluczowe miasta Polski takie jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Katowice i Szczecin.

– Materiał powstał przy współpracy z Synergic.

O sztuce coraz częściej myślimy dziś nie tylko w kontekscie zamkniętego kręgu odbiorców. Za jej pośrednictwem możemy dotrzeć do szerokich mas odbiorców. Synergic jako lider rozwiązań reklamowych wdraża tą nową formę reklamy z wykorzystaniem murali, które pozwalają na twórcze wykorzystanie przestrzeni miejskiej i unikalne projekty. Murale przyciągają uwagę i budzą emocje w znacznie większym stopniu niż standardowa kreacja reklamowa. Wymagający odbiorca i mieszkaniec jest idealnym obserwatorem i recenzentem. Ścianę muralu z precyzyjnie przygotowanym przekazem reklamowym „czyta” codziennie w drodze do pracy kilkaset tysięcy osób.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej