Zarządzanie w nowoczesnych mediach

Czy w dobie rozwoju nowoczesnych technologii oraz nowych środków przekazu tradycyjne dziennikarstwo ma przyszłość?

Publikacja: 13.06.2018 15:00

Zarządzanie w nowoczesnych mediach

Foto: 123RF

Tradycyjne media mają kłopot z nowoczesną technologią. Internet nie tylko przyspieszył obieg informacji, ale co ważniejsze, mocno zdywersyfikował źródła oraz doprowadził do jej ogromnej dewaluacji. Informacja straciła na wartości, co wymiernie odbiło się na przychodach prasy, radia czy telewizji.

Tradycyjne media muszą się dostosować do zmian. Pytanie tylko, jak? Odpowiedzi poszukają uczestnicy konferencji „Media Management in the Age of Big Data and High-Tech”, organizowanej przez Uniwersytet Warszawski. Poruszone zostaną m.in. takie tematy jak wykorzystanie nowoczesnych technologii z korzyścią dla tradycyjnych mediów. Robotyka oraz automatyzacja, a tradycyjne dziennikarstwo. Korzyść czy zagrożenie? Blogerzy, streamerzy, youtuberzy. Konkurencja? Czy latarnia wskazująca kierunek.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej