Reklama

Ważne wnioski z deszczowego lata

Tegoroczny sezon nauczył pomorską branżę turystyczną jednego: jeśli chce się przyciągać coraz większą liczbę gości, trzeba mieć dla nich ofertę na każdą pogodę.

Publikacja: 11.12.2017 22:30

Ważne wnioski z deszczowego lata

Foto: AdobeStock

W lipcu i sierpniu narzekania pomorskich hotelarzy słyszalne były w całym kraju. Trudno się dziwić – gwałtowne zmiany pogody spowodowały, że nowych rezerwacji było praktycznie tyle samo, co ich odwołań. A goście na bieżąco śledzili komunikaty meteo, oczekując zniżek, kiedy zapowiadano wyraźne ochłodzenie i deszcze. Najbardziej uważnym (i zdeterminowanym) trafiały się oferty nawet z 60-procentowymi upustami.

Działo się tak, chociaż zimno i deszcz nie są przecież niczym nadzwyczajnym podczas polskiego lata. Dlatego miasta takie jak Gdańsk, Gdynia czy Sopot nie mają kłopotów ze ściągnięciem turystów także poza sezonem. Sprzyja im także łatwy dojazd ze środkowej Polski, ale również z południa, zwłaszcza ze Śląska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama