Aktualizacja: 09.05.2025 12:16 Publikacja: 11.09.2017 21:00
„Gramy dalej” – to hasło mają na koszulkach kibice Czarnych Słupsk.
Foto: www.czarnislupsk.pl, Łukasz Capar
Łatwo jest deklarować miłość do klubu, malować twarz, nosić szalik, polubić na Facebooku, nawet przyjść na mecz. Za bilet jest gotowych zapłacić wielu, bo w zamian dostaną rozrywkę i dwie godziny sportowych emocji.
Najwięksi prześcigają się w zapewnianiu, jak wielu mają fanów, budują kluby kibica, bo to się może przełożyć na negocjacje ze sponsorami, ekspozycję w mediach i ewentualną gotowość telewizji do przeprowadzenia transmisji.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas