Aktualizacja: 09.05.2025 06:24 Publikacja: 12.07.2017 23:00
Restauratorzy coraz częściej korzystają z lokalnych produktów. Do pierogów ruskich wolą dodać kozi ser od podolsztyńskiego producenta.
Foto: Fotolia
Rozpoczęła się samorządowa kampania informacyjno-edukacyjna dotycząca żywności regionalnej, tradycyjnej, naturalnej, wysokiej jakości. Potrwa od połowy czerwca do połowy września. Program nazywa się „Region ze smakiem” i promuje sektor żywności regionalnej, tradycyjnej i naturalnej w województwie warmińsko-mazurskim.
Założeniem kampanii jest pokazanie bogactwa kulinarnego regionu. To on jako pierwszy w Polsce przystąpił do międzynarodowej sieci dziedzictwa kulinarnego. Teraz włodarze chcą propagować regionalną żywność, kształtować zdrowe nawyki żywieniowe i zwrócić uwagę na to, jak ważne w kontekście zdrowego trybu życia jest świadome sięganie po produkty wysokiej jakości.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas