Trudna sztuka skutecznej promocji

Dobry samorządowiec musi wiedzieć, jak wypromować markę gminy, przyciągnąć kapitał na swój teren i uniknąć fałszywych inwestorów. Tej sztuki można się nauczyć.

Publikacja: 16.11.2016 23:00

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Foto: materiały prasowe

Samorządowcy odpowiedzialni za promocję gospodarczą spotkali się 9 i 10 listopada na VI Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur. Tym razem gospodarzem była Ostróda. Burmistrz Czesław Najmowicz sam zaproponował miasto nad Drwęcą na miejsce kolejnej edycji festiwalu.

– Chcemy wymiany doświadczeń z innymi samorządowcami i skorzystać z wiedzy prelegentów. To jest szczególnie ważne, bo wiemy, że nie możemy się rozwijać bez nowoczesnych metod docierania do inwestorów. Nauka jak to robić, będzie tu szczególnie przydatna – argumentował Najmowicz w wywiadzie dla Telewizji Mazurskiej.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem