Sama konferencja Imagination Day odbędzie się 8 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.
Co roku ok. 800 ekspertów od reklamy pracujących zarówno po stronie reklamodawców, jak i agencji, domów mediowych i twórców pracujących dla tego sektora, spotyka się tam, by rozmawiać o kreatywnej stronie kampanii reklamowych. W wydarzeniu zawsze bierze udział wielu znanych prelegentów z branży reklamowej, dyrektorów kreatywnych z agencji reklamowych i twórców, którzy zjeżdżają do Warszawy z całego świata. W tegorocznym programie pojawią się m.in. Sam Ball, dyrektor kreatywny z londyńskiej agencji M&C Saatchi, Maria Scileppi, dyrektor nowojorskiej agencji 72U /72andSunny, brazylisjki reżyser Joao Daniel Tikhomiroff, Eike König, założyciel i szef berlińskiego studia graficznego Hort, czy Alex Lewis, odpowiedzialny za strategię agencji BBDO w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie. Imprezę organizują Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR, Multikino i Starcom Mediavest Group).