Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 02:33 Publikacja: 06.09.2016 22:00
„Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji” to problem, przed którym stają także regiony, przyciągające inwestorów, najlepszych pracowników, chętnych do studiowania czy do zamieszkania. Marketing miejsc staje się dziś równie ważny jak marketing produktów, co więcej, od jego skuteczności coraz bardziej zależy sukces regionu i jego rozwój.
Także Łódzkie szuka swojego pomysłu. Jednym z nich są nowoczesne technologie i usługi dla biznesu. To dobry trop, bo dziś innowacyjność jest podstawą rozwoju, bez niej nasza gospodarka nie zdoła przeskoczyć z poziomu odtwórczego na twórczy. Wyspecjalizowane programy kształcenia studentów, zachęty dla firm technologicznych, by odnalazły w mieście i w regionie dobrą bazę do działania przynoszą już efekty. Tyle, że w tym samym kierunku podążają też inne województwa i aglomeracje, więc konkurencja o inwestorów czy pracowników będzie rosła. Z punktu widzenia kraju to dobrze, z punktu widzenia regionu oznacza konieczność większych wysiłków.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas