Polski bursztyn ma kolejną szansę na podbój świata

Rządowa agencja i branżowe stowarzyszenie chcą wspólnie promować biżuterię z tym kamieniem.

Publikacja: 13.06.2016 22:00

Polski bursztyn ma kolejną szansę na podbój świata

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

Produkt, który jest jednym z symboli Pomorza i Polski zagranicą będą promować wspólnie Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynników (MSB). PAIiIZ będzie organizować spotkania, wyjazdy na targi, co pomoże w zdobyciu partnerów handlowych.

– Chcemy, aby biżuteria bursztynowa stała się bezapelacyjnie polskim hitem eksportowym i marką identyfikowaną z Polską. Tym bardziej, że obecnie 80 proc. światowej produkcji tej biżuterii wytwarza Trójmiasto – mówi Michał Dąbrowski, wiceprezes PAIiIZ.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń