Wielkie marki nie zapominają o małej ojczyźnie

Właściciele znanych łódzkich brandów wspierają organizacje charytatywne, promują artystów i kształcą.

Publikacja: 05.04.2016 18:43

Łódź jest nadal ważnym miejscem dla wywodzącej się stąd sieci restauracji Sphinx

Łódź jest nadal ważnym miejscem dla wywodzącej się stąd sieci restauracji Sphinx

Foto: materiały prasowe

Rok 1995 zaczął się w Polsce denominacją złotego, III Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i kolejkami przed pierwszą restauracją Sphinx przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Wywodząca się z tego miasta spółka Sfinks Polska do dziś z sentymentem wspomina tamte czasy.

– Choć działamy na skalę ogólnopolską i mamy ponad 100 restauracji w całym kraju, nie wyobrażam sobie, że mogłoby nas zabraknąć w Łodzi – podkreśla Sylwester Cacek, prezes Sfinksa. – W końcu jest to jedno z największych miast Polski i ważny punkt na mapie kraju.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10