Aktualizacja: 09.05.2025 19:33 Publikacja: 16.11.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala
– Rozpoczęcie współpracy wpisuje się w naszą strategię biznesową i marketingową – mówi Andrzej Tersa, prezes Energi. – Od lat wspieramy sport i edukację i popularyzujemy kulturę. Analizy korzyści objęcia stadionu sponsoringiem tytularnym jednoznacznie wskazują, że wpisuje się on w promowane przez nas wartości, przyczyni się do wyeksponowania inicjatyw, które prowadzimy od lat oraz zapewni wysoką efektywność sponsoringową – wyjaśnia.
Nowa nazwa obowiązuje od 9 listopada. Tego dnia Energa, miasto Gdańsk i spółka Arena Gdańsk Operator podpisały list intencyjny. Zgodnie z nim Energa będzie sponsorem stadionu przez pięć lat. Wysokość kontraktu to maksymalnie 22,5 mln zł. Maksymalnie, bo miasto ma zagwarantowane tylko 3 mln zł rocznie, czyli 15 mln zł w trakcie trwania umowy. Pozostała część (1,5 mln zł rocznie) będzie zależeć od realizacji planu marketingowego i promocji stadionu przez miasto.
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas