Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.07.2025 22:57 Publikacja: 11.10.2015 19:07
Uczestnicy kongresów czy konferencji często wracają do Krakowa jako turyści
Foto: materiały prasowe
– Nie aspirujemy do wizerunku miasta z tanim piwem. Chcemy budować markę Krakowa, w której połączymy kulturę, naukę, sport i biznes, co wymaga też zmiany komunikacji marketingowej – podkreśla Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki w Urzędzie Miasta Krakowa, który od kilku miesięcy pracuje nad nową strategią promocji stolicy Małopolski do 2022 roku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Współpraca gmin, rozwój infrastruktury rowerowej oraz wykorzystanie kolei do obsługi komunikacyjnej aglomeracji...
Osiągnęła spektakularny sukces w Dolinie Krzemowej. Jest założycielką i dyrektor generalną akceleratora biznesow...
Jaka jest sytuacja finansowa polskich samorządów? Co mówi o kondycji JST najnowszy Ranking Finansowy Samorządu T...
Województwo Lubuskie rozpoczęło wielkie świętowanie 15-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej.
Paulina Czurak, właścicielka pracowni architektonicznej Ideograf, i Wojciech Witek, współwłaściciel Iliard Archi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas