Klienci tak szybko się nudzą

Jest moda na wschód Polski – zarówno wśród deweloperów centrów handlowych, jak i wśród inwestorów parków logistycznych. Ciągle ten region kraju jest dla nich do zdobycia.

Publikacja: 16.07.2015 22:25

Grażyna Błaszczak

Grażyna Błaszczak

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

O ile w przypadku centrów magazynowych – w Lublinie rywalizuje ze sobą właściwie tylko dwóch dużych deweloperów, a czynsze za wynajem hal są dość wysokie, bo konkurencja mała – rynek ciągle jest do podbicia, o tyle w przypadku galerii handlowych jest odwrotnie.

Tutaj konkurencja między centrami w ostatnim czasie mocno się zaostrzyła. Po otwarciu dwóch dużych obiektów w ciągu kilkunastu miesięcy na rynku zrobiło się niebezpiecznie ciasno. Lublin stał się bowiem miastem o jednym z najwyższych wskaźników nasycenia centrami handlowymi w Polsce.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont