Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 12:34 Publikacja: 13.08.2022 19:28
Foto: Adobe Stock
- W ramach realizacji kampanii „Kraków Cię zamoczy” powstała koncepcja na smocze produkty: lody, ciastko i chleb. Aby ten pomysł zrealizować, Kraków nawiązał współpracę z lokalnymi firmami – mówi Patrycja Piekoszewska, z krakowskiego magistratu.
Festiwal jest jednym z najciekawszych kulturalnych wydarzeń lata. Przestrzenią międzykulturowego dialogu, na któ...
Gdynia to miasto, które stawia na kulturę. Rozpoczyna wakacje z Open’erem, zaprasza na Letnią Scenę w Orłowie i...
Rusza sezon turystycznych kolei wąskotorowych. W ubiegłym roku przewiozły one prawie 918 tys. pasażerów.
Ma już 20-letnią tradycję, a z roku na rok bierze w niej udział coraz więcej placówek. Jest też coraz więcej atr...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Nie tylko zabytki, ale też nowe, popularne inwestycje infrastrukturalne czy ciekawe imprezy plenerowe przyciągaj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas