Aktualizacja: 21.04.2025 13:56 Publikacja: 01.01.2025 18:40
Foto: Adobe Stock
Obecne zmiany wynikają z nowelizacji ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. - Takie wymogi narzucone ustawą są dla samorządów bardzo obciążające. Powodem są koszty takich pojazdów oraz, w dalszym ciągu, niewystarczająca infrastruktura ładowania, a budowa przyłączy przez operatorów jest długotrwała. Zmiany obniżające progi dotyczące odsetka wymaganego udziału aut elektrycznych oceniamy więc pozytywnie – zauważa Michał Guz, z wrocławskiego ratusza.
17 kwietnia w klubie sportowym Baszta, a tydzień później na placu Inwalidów czy przy Nowohuckim Centrum Kultury,...
Na Śląsku nie opadają gorączkowe nastroje związane z planowanym przebiegiem linii Kolei Dużych Prędkości (KDP) z...
To będzie dobry rok dla miejskich przewoźników, bogaty w nowe tramwaje – tak w skrócie można podsumować plany do...
Dwa śląskie miasta – Tychy i Katowice - zostaną połączone komfortową trasą dla rowerów. Tyski samorząd właśnie z...
Wśród pasażerów publicznej komunikacji rośnie agresja. Przykładem są Koleje Śląskie, gdzie tylko w pierwszych tr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas