Aktualizacja: 30.06.2025 23:09 Publikacja: 14.06.2023 18:43
Białystok to jedyna stolica województwa bez komunikacji nocnej. Została zlikwidowana dwa lata temu z powodu pandemii
Foto: adobestock
Chodzi o uruchomienie kilku dodatkowych kursów na liniach nr 3, 5 oraz 21. Według obliczeń autorów projektu, miasto musiałoby na nie wydać 200 tys. zł.
Białystok to jedyna stolica województwa bez komunikacji nocnej. Została zlikwidowana dwa lata temu z powodu pandemii. Popyt na przewozy był niewielki, przy tym miasto walczyło z powiększającą się dziurą w miejskich finansach. Ale pandemia skończyła się, pasażerowie wrócili, jednak o nocnych trasach mieszkańcy mogą tylko powspominać.
Nie tylko samochody o napędzie elektrycznym są do dyspozycji samorządowych urzędników. W niektórych miastach mog...
Rejestracje elektrycznych autobusów wreszcie zaczęły rosnąć: w maju pojawiło się 30 pojazdów, wobec 9 rok temu....
Krakowskie MPK podpisało umowę na dostawę 10 autobusów wodorowych. To pierwsze pojazdy z takim zasilaniem, które...
Chociaż tworzenie stref czystego transportu niesie ze sobą ogromne korzyści zdrowotne i klimatyczne, odbywa się...
Miała być pierwszą w kraju, ale „wyprzedziła” ją Strefa Czystego Transportu w stolicy. Strefa w Krakowie jednak...
W połowie czerwca kolej wprowadza korektę rozkładu jazdy mającą obowiązywać do końca sierpnia. Na części tras po...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas