Najszybsze pociągi z taboru państwowego przewoźnika zatrzymają się też w trzech innych, nowych miastach po drodze: Łańcucie, Przeworsku i Jarosławiu.

Zgoda UTK oznacza to, że przewoźnik mógłby już od grudnia uruchomić połączenie obsługwane przez Pendolino do Przemyśla, a czas przjejazdu z Warszaw do nadgranicznego miasta skróciłby się o 1,5 godziny do 4,5 godzin. Z Przemyśla do Krakowa podróż trwałaby ok. 2,5 godziny.

W planach jest także zwiększenie liczby składów Pendolino na trasie Rzeszów–Kraków. Od 10 grudnia 2023 r. na tym odcinku mają jeździć trzy pary pociągów (obecnie kursuje jedna).

Dopuszczalne jest zatrzymywanie się pociągów Przewoźnika na następujących stacjach: Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Koszalin, Sławno, Słupsk, Lębork, Gdynia Główna, Sopot, Gdańsk Oliwa, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Główny, Tczew, Malbork, Iława Główna, Warszawa Wschodnia, Warszawa Centralna, Warszawa Zachodnia, Kraków Główny, Kraków Płaszów, Tarnów, Dębica, Rzeszów Główny, Łańcut, Przeworsk, Jarosław, Przemyśl Zasanie i Przemyśl Główny.