Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.10.2025 02:17 Publikacja: 01.05.2023 13:41
Za przewóz roweru trzeba płacić u większości lokalnych przewoźników
Foto: lorenzophotoprojects
- W naszym taborze mamy rozpiętość od 3 do 8 miejsc na rowery. Drużyna konduktorska decyduje o przewozie większej liczby rowerów pod warunkiem, że nie zachodzą szczególne okoliczności uniemożliwiające wniesienie roweru i swobodne jego ustawienie w pociągu np. w przypadku dużej frekwencji podróżnych – mówi Aldona Węgrzynowicz, rzecznik Kolei Śląskich.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W Warszawie, Gdańsku i Krakowie rower jest najbardziej efektywnym środkiem transportu w porannym szczycie komuni...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zamyka program dopłat do elektrycznych rowerów jeszcze z...
Rozwój sieci dróg rowerowych oraz stworzenie spójnej i bezpiecznej infrastruktury na skalę krajową i włączenie j...
Dotowana z funduszy unijnych rozbudowa infrastruktury rowerowej wspiera w powiatach rozwój turystyki, a mieszkań...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Kraków chce zintegrować dwie miejskie wypożyczalnie: LajkBike i Park-e-Bike. Miasto rozpoczyna prace nad koncepc...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas