Aktualizacja: 16.02.2017 22:30 Publikacja: 16.02.2017 22:30
Na terenie Szczecińskiego Parku Przemysłowego działa 81 firm.
Foto: 123RF
Na razie stawką do zdobycia jest zamówienie na dwa promy dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej. Już w ub. roku list intencyjny w sprawie ich budowy podpisały cztery firmy: prywatna Gdańska Stocznia Remontowa SA, Stocznia Remontowa Nauta w Gdyni i Morska Stocznia Remontowa Gryfia SA – obydwie już wtedy należące do FIZ Marsa oraz SPP sp. z o.o., które wówczas było własnością Towarzystwa Finansowego Silesia. Parametry promów, jakie określono, to ponad 222 metry długości, 30 metrów szerokości. Jednostki mają przewozić wagony kolejowe, tiry i około 900 pasażerów. Podczas tworzenia konsorcjum nie ustalono jednak jego lidera, co stworzyło do dzisiaj trwające spekulacje, gdzie fizycznie powstaną promy.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas