Reklama

Prezydentka Sopotu: Coraz ważniejsze dla gości stają się walory przyrodnicze

Chcemy rozwijać infrastrukturę uzdrowiskową i kuracyjną. Patrząc na wysokie obłożenie hoteli w majowe i czerwcowe weekendy czy w wakacje, widzimy, że jest zapotrzebowanie na dobrej jakości miejsca noclegowe – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu.

Publikacja: 22.06.2025 11:08

Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu

Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu

Foto: mat. pras.

Wejście numer 23 na plażę i pierwsze kąpielisko w Sopocie już otwarte. To znak, że sezon turystyczny już ruszył na dobre, czy tak naprawdę stanie się to dopiero z początkiem lipca?

Tak naprawdę sezon turystyczny już się zaczął. Mieliśmy takie weekendy, że było już bardzo duże obłożenie. Tak było w czasie weekendu majowego czy Świąt Wielkanocnych. Za nami też już weekend Bożego Ciała i w takie dni widać zdecydowanie już większy napływ gości do Sopotu – zarówno z Polski, jak i z regionu. Zdecydowaliśmy się otworzyć miejskie kąpielisko dwa tygodnie wcześniej niż zwykle. A w sezonie będzie ono czynne dłużej, bo aż do 19.30. To odpowiedź na potrzeby zgłaszane przez naszych mieszkańców. Chodzi o to, by także osoby pracujące miały możliwość kąpieli pod dozorem ratowników WOPR.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Okiem samorządowca
Prezydent Białej Podlaskiej: Green Velo jest magnesem, który przyciąga turystów
Okiem samorządowca
Prezydent Gorzowa: problem z koleją w mieście to efekt zaniedbań władz kolejowych
Okiem samorządowca
Burmistrz Hrubieszowa: Chcemy podnieść odporność miasta na różne zagrożenia
Okiem samorządowca
Prezydent Kołobrzegu: Każdego roku wpływy z opłaty uzdrowiskowej rosną
Okiem samorządowca
Paweł Gancarz: To niebywałe, że osoby bez uprawnień zaglądają komuś do samochodu
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama