Dziś świat i sektor turystyki powoli wracają do normalności, jednak walka o turystów odbywa się na kilku frontach.
Obecnie branża turystyki notuje znaczący wzrost zainteresowania krajową ofertą wakacyjną i weekendową. Stąd też współpraca samorządu województwa, Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Portu Lotniczego „Rzeszów-Jasionka” i PKP: od 13 lipca rozpoczęliśmy wakacyjną akcję promującą ofertę regionu pod hasłem #CzasnaPodkarpackie. Działania obejmą dystrybucję voucherów do ponad 20 atrakcji, m.in. Muzeum-Zamku w Łańcucie, Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej czy Zamku w Krasiczynie oraz sześciu obiektów w regionie, wpisanych na listę UNESCO. Zniżki, które oferujemy turystom, wynoszą do 30 proc. ceny biletu/wejściówki. Akcja ta ma ożywić turystykę w regionie. Podróżni, którzy dotrą do nas samolotem lub pociągiem, otrzymają vouchery w prezencie – chcemy w ten sposób zachęcić do dłuższego pobytu w naszym pięknym regionie.