Tajne archiwa i platformy VOD

Przeniesienie życia teatralnego do internetu wiązało się z inwestycjami w nowe technologie oraz koniecznością przyjęcia nowych rozwiązań prawnych.

Publikacja: 30.11.2020 09:30

„Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej  w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały

„Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały prasowe

Foto: „Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały prasowe

Ogłoszenie lockdownu w życiu teatralnym wywołało natychmiastową reakcję zespołów i artystów, którą można z dzisiejszej perspektywy nazwać pospolitym ruszeniem. Aktorzy starali się komunikować przez media społecznościowe, teatry zaś korzystały głównie z Facebooka. Właśnie tam odbywały się transmisje spektakli.

Media społecznościowe

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Kultura
Angus Young szybko nie wróci
Kultura
Nie tylko ekspozycje: co jeszcze oferują Polakom muzea i galerie sztuki?
Kultura
Czasy są trudne, ale samorządy nie rezygnują z inwestycji w kulturę
Kultura
Jakie teatralne premiery czekają nas w lutym? Co straszy w Polsce i na świecie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Kultura
Festiwal Dawida Podsiadły i sanah na Stadionie Narodowym