Tajne archiwa i platformy VOD

Przeniesienie życia teatralnego do internetu wiązało się z inwestycjami w nowe technologie oraz koniecznością przyjęcia nowych rozwiązań prawnych.

Publikacja: 30.11.2020 09:30

„Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej  w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały

„Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały prasowe

Foto: „Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały prasowe

Ogłoszenie lockdownu w życiu teatralnym wywołało natychmiastową reakcję zespołów i artystów, którą można z dzisiejszej perspektywy nazwać pospolitym ruszeniem. Aktorzy starali się komunikować przez media społecznościowe, teatry zaś korzystały głównie z Facebooka. Właśnie tam odbywały się transmisje spektakli.

Media społecznościowe

Pozostało jeszcze 94% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Kultura
Jakie teatralne premiery czekają nas w lutym? Co straszy w Polsce i na świecie
Kultura
Festiwal Dawida Podsiadły i sanah na Stadionie Narodowym
Kultura
Rozpoczyna się sezon ciężkich brzmień w Polsce. Jakie koncerty nas czekają w 2025 r.?
Kultura
Literacka jesień: Festiwal Conrada w Krakowie, hołd dla Herberta w Warszawie
Kultura
Końcówka września w teatrach: Jan Klata, Peszkowie i zapomniany berliński hit