Tajne archiwa i platformy VOD

Przeniesienie życia teatralnego do internetu wiązało się z inwestycjami w nowe technologie oraz koniecznością przyjęcia nowych rozwiązań prawnych.

Publikacja: 30.11.2020 09:30

„Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej  w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały

„Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały prasowe

Foto: „Beniowski. Ballada bez bohatera” Małgorzaty Warsickiej w Teatrze Nowym w Poznaniu. Fot./materiały prasowe

Ogłoszenie lockdownu w życiu teatralnym wywołało natychmiastową reakcję zespołów i artystów, którą można z dzisiejszej perspektywy nazwać pospolitym ruszeniem. Aktorzy starali się komunikować przez media społecznościowe, teatry zaś korzystały głównie z Facebooka. Właśnie tam odbywały się transmisje spektakli.

Media społecznościowe

Pozostało jeszcze 94% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Kultura
Literacka jesień: Festiwal Conrada w Krakowie, hołd dla Herberta w Warszawie
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Kultura
Końcówka września w teatrach: Jan Klata, Peszkowie i zapomniany berliński hit
Kultura
Jakie atrakcje kulturalne czekają na warszawiaków w ostatnich tygodniach wakacji?
Kultura
28. Międzynarodowy Festiwal Szekspirowski w Gdańsku: Wakacje z Szekspirem
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Kultura
Wakacje: Jakie atrakcje czekają na Polaków w miastach?
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej