Reklama

Warszawska Strefa Czystego Transportu będzie większa, ale będą dodatkowe ulgi

Większa niż planowano, za to z dodatkowymi ulgami – tak ma wyglądać nowy projekt warszawskiej strefy czystego transportu (SCT). Obostrzenia dotyczące poruszania się starszymi pojazdami zaczną obowiązywać już od połowy przyszłego roku.

Publikacja: 15.11.2023 09:36

Korek na ulicach Warszawy

Korek na ulicach Warszawy

Foto: Adobe Stock

Strefą objęte zostanie całe Śródmieście, cały Żoliborz i Praga Północ. Znajdzie się w niej niemal cała Ochota (z wyjątkiem galerii Reduta, ul. Mszczonowskiej i Dworca Zachodniego) i Praga Południe (z wyjątkiem Olszynki Grochowskiej), ponadto większość Mokotowa i połowa Woli do al. Prymasa Tysiąclecia.

Mieszkańcy Warszawy mają więcej czasu na wymianę samochodów

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekologia
Walka z powodziami błyskawicznymi. Nowe zbiorniki retencyjne powstają w miastach
Ekologia
Jak działa wodny recykling. „Krok w stronę gospodarki o obiegu zamkniętym”
Ekologia
Gminy widzą korzyści z wiatru. „To znaczący zastrzyk finansowy”
Ekologia
Wymiana kopciuchów i termomodernizacja. Jak samorządy wspierają transformację energetyczną
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Ekologia
Coraz więcej gmin chętnych do obsługi Czystego Powietrza
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama