Warszawska Strefa Czystego Transportu będzie większa, ale będą dodatkowe ulgi

Większa niż planowano, za to z dodatkowymi ulgami – tak ma wyglądać nowy projekt warszawskiej strefy czystego transportu (SCT). Obostrzenia dotyczące poruszania się starszymi pojazdami zaczną obowiązywać już od połowy przyszłego roku.

Publikacja: 15.11.2023 09:36

Korek na ulicach Warszawy

Korek na ulicach Warszawy

Foto: Adobe Stock

Strefą objęte zostanie całe Śródmieście, cały Żoliborz i Praga Północ. Znajdzie się w niej niemal cała Ochota (z wyjątkiem galerii Reduta, ul. Mszczonowskiej i Dworca Zachodniego) i Praga Południe (z wyjątkiem Olszynki Grochowskiej), ponadto większość Mokotowa i połowa Woli do al. Prymasa Tysiąclecia.

Mieszkańcy Warszawy mają więcej czasu na wymianę samochodów

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ekologia
Zielone inwestycje miast z KPO. Mała retencja i więcej powierzchni zielonych
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekologia
Samorządy inwestują w adaptację do zmian klimatu. I mogą liczyć na wsparcie
Ekologia
Mniejszy fetor, większa wydajność. Modernizacje miejskich oczyszczalni
Ekologia
Warto zbierać deszczówkę. Jakie dotacje oferują samorządy?
Ekologia
Są miasta, w których wciąż działa nawet kilkanaście tysięcy kopciuchów