Warszawska Strefa Czystego Transportu będzie większa, ale będą dodatkowe ulgi

Większa niż planowano, za to z dodatkowymi ulgami – tak ma wyglądać nowy projekt warszawskiej strefy czystego transportu (SCT). Obostrzenia dotyczące poruszania się starszymi pojazdami zaczną obowiązywać już od połowy przyszłego roku.

Publikacja: 15.11.2023 09:36

Korek na ulicach Warszawy

Korek na ulicach Warszawy

Foto: Adobe Stock

Strefą objęte zostanie całe Śródmieście, cały Żoliborz i Praga Północ. Znajdzie się w niej niemal cała Ochota (z wyjątkiem galerii Reduta, ul. Mszczonowskiej i Dworca Zachodniego) i Praga Południe (z wyjątkiem Olszynki Grochowskiej), ponadto większość Mokotowa i połowa Woli do al. Prymasa Tysiąclecia.

Mieszkańcy Warszawy mają więcej czasu na wymianę samochodów

Pozostało jeszcze 90% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ekologia
Smog nie odpuszcza, bo kopciuchy wciąż grzeją Polaków
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Ekologia
Beton nie jest potrzebny. W dużych miastach przybywa zieleni
Ekologia
Mieszkańcy miast nie chcą płacić za kosztowne rozwiązania ekologiczne
Ekologia
Zima, ale samorządy nadal sadzą drzewa
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Ekologia
Samorządy nadal wspierają wymianę kopciuchów, chociaż rząd przestał
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku