Warszawska Strefa Czystego Transportu będzie większa, ale będą dodatkowe ulgi

Większa niż planowano, za to z dodatkowymi ulgami – tak ma wyglądać nowy projekt warszawskiej strefy czystego transportu (SCT). Obostrzenia dotyczące poruszania się starszymi pojazdami zaczną obowiązywać już od połowy przyszłego roku.

Publikacja: 15.11.2023 09:36

Korek na ulicach Warszawy

Korek na ulicach Warszawy

Foto: Adobe Stock

Strefą objęte zostanie całe Śródmieście, cały Żoliborz i Praga Północ. Znajdzie się w niej niemal cała Ochota (z wyjątkiem galerii Reduta, ul. Mszczonowskiej i Dworca Zachodniego) i Praga Południe (z wyjątkiem Olszynki Grochowskiej), ponadto większość Mokotowa i połowa Woli do al. Prymasa Tysiąclecia.

Mieszkańcy Warszawy mają więcej czasu na wymianę samochodów

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekologia
Mniejszy fetor, większa wydajność. Modernizacje miejskich oczyszczalni
Ekologia
Warto zbierać deszczówkę. Jakie dotacje oferują samorządy?
Ekologia
Są miasta, w których wciąż działa nawet kilkanaście tysięcy kopciuchów
Ekologia
Stare ubrania oddaj do mobilnego PSZOK-u. Więcej takich punktów w miastach
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Ekologia
Modernizacja wiatraków wciąż budzi pytania