Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.08.2025 10:02 Publikacja: 02.02.2023 17:15
Zadaniem SCB jest m.in. wzmocnienie zainteresowania województwem śląskim jako atrakcyjną destynacją w obszarze przemysłu spotkań
Foto: Wiktor
– Wszystkie planowane przez nas działania mają na celu wzmocnienie zainteresowania województwem śląskim jako atrakcyjną destynacją w obszarze przemysłu spotkań, a w efekcie wzrost popytu na usługi turystyki biznesowej w regionie – tak Adam Wawoczny, prezes Śląskiej Organizacji Turystycznej (SOT) mówi o celach, jakie stoją przed Silesia Convention Bureau, jednostką powołaną w strukturach SOT.
SOT, jak większość tego typu podmiotów w Polsce, zrzesza m.in. jednostki samorządu terytorialnego (w tym miasta: Katowice, Zabrze i Gliwice), izby gospodarcze, organizacje pozarządowe (np. Górnośląski Oddział PTTK) oraz przedsiębiorców z branży turystycznej działających na terenie woj. śląskiego (m.in. biura podróży i hotele). Uruchamiając Silesia Convention Bureau (SCB), organizacja pozyskała 18 nowych partnerów – firm, uczelni wyższych, samorządowych instytucji kultury.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Miasta liczące od 100 do 400 tys. mieszkańców mają coraz lepszą infrastrukturę, dostęp do wykształconej kadry, r...
Województwo łódzkie, a następnie mazowieckie i pomorskie są regionami, w których branża turystyczna ma dotkliwe...
Trwa nabór do trzeciej edycji konkursu LublinUp!, którego celem jest wyłonienie i wsparcie najbardziej obiecując...
Wrocław skutecznie integruje sektor R&D z lokalną społecznością akademicką. Jest to jeden z głównych czynników s...
Choć w Polsce nie brakuje sieci obecnych w każdej miejscowości, to jednocześnie wciąż dobrze trzymają się te o z...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas