Aktualizacja: 30.06.2025 23:03 Publikacja: 02.02.2023 17:15
Zadaniem SCB jest m.in. wzmocnienie zainteresowania województwem śląskim jako atrakcyjną destynacją w obszarze przemysłu spotkań
Foto: Wiktor
– Wszystkie planowane przez nas działania mają na celu wzmocnienie zainteresowania województwem śląskim jako atrakcyjną destynacją w obszarze przemysłu spotkań, a w efekcie wzrost popytu na usługi turystyki biznesowej w regionie – tak Adam Wawoczny, prezes Śląskiej Organizacji Turystycznej (SOT) mówi o celach, jakie stoją przed Silesia Convention Bureau, jednostką powołaną w strukturach SOT.
SOT, jak większość tego typu podmiotów w Polsce, zrzesza m.in. jednostki samorządu terytorialnego (w tym miasta: Katowice, Zabrze i Gliwice), izby gospodarcze, organizacje pozarządowe (np. Górnośląski Oddział PTTK) oraz przedsiębiorców z branży turystycznej działających na terenie woj. śląskiego (m.in. biura podróży i hotele). Uruchamiając Silesia Convention Bureau (SCB), organizacja pozyskała 18 nowych partnerów – firm, uczelni wyższych, samorządowych instytucji kultury.
Miasta liczące od 100 do 400 tys. mieszkańców mają coraz lepszą infrastrukturę, dostęp do wykształconej kadry, r...
Województwo łódzkie, a następnie mazowieckie i pomorskie są regionami, w których branża turystyczna ma dotkliwe...
Trwa nabór do trzeciej edycji konkursu LublinUp!, którego celem jest wyłonienie i wsparcie najbardziej obiecując...
Wrocław skutecznie integruje sektor R&D z lokalną społecznością akademicką. Jest to jeden z głównych czynników s...
Choć w Polsce nie brakuje sieci obecnych w każdej miejscowości, to jednocześnie wciąż dobrze trzymają się te o z...
Masz mały biznes, ale nie wiesz, jak zdobywać klientów? A może dopiero zaczynasz i chcesz dowiedzieć się, co zro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas