Reklama
Rozwiń

Tego jeszcze na Tik Toku nie było. Miasta walczą o młodych

Gdańsk chce mieć konto na TikToku. I do obsługi wszystkich social mediów szuka firmy. Chce na to przeznaczyć 800 tys. zł przez dwa najbliższe lata.

Publikacja: 26.03.2021 17:27

Gdańsk planuje wynajęcie profesjonalnej firmy do prowadzenia swoich kont na portalach społecznościow

Gdańsk planuje wynajęcie profesjonalnej firmy do prowadzenia swoich kont na portalach społecznościowych.

Foto: Fot. Pixabay

– Platforma zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością i zyskuje coraz więcej nowych użytkowników właśnie wśród osób młodych i bardzo młodych, a my wchodzimy na TikTok, bo chcemy dotrzeć do młodszych mieszkańców i mieszkanek Gdańska – tłumaczy Olimpia Schneider z biura prasowego gdańskiego ratusza.

Eksperci obsłużą kanały

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Z regionów
Olsztyn na razie nie będzie większy. Ale władze miasta się nie poddają
Z regionów
Finanse i transformacja energetyczna wśród najważniejszych wyzwań dla samorządów
Z regionów
Deszczówka w mieście się przyda. „To zasób, a nie ściek”
Z regionów
Miasta stawiają na odnawialne źródła energii. I wspierają w tym mieszkańców
Z regionów
Proste rozwiązania mogą pomóc samorządom w walce z suszą hydrologiczną
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama