Reklama
Rozwiń
Reklama

Przełom 2021? Nowi gracze szykują się do wejścia do wielkiej polityki

Od prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego do Bezpartyjnych z Dolnego Śląska: samorządowcy stawiają na większe zaangażowanie ogólnokrajowe.

Publikacja: 27.12.2020 20:38

W przyszłym roku samorządowcy będą chcieli odgrywać jeszcze większą rolę – nie tylko „u siebie” – po

W przyszłym roku samorządowcy będą chcieli odgrywać jeszcze większą rolę – nie tylko „u siebie” – poprzez większe zaangażowanie ogólnokrajowe.

Foto: AdobeStock

Pandemia zdefiniowała 2020 rok, ale też pokazała, jak ważne dla skutecznej i efektywnej reakcji były i są władze samorządowe. Politycy, prezydenci, burmistrzowie i wójtowie znaleźli się na pierwszej linii frontu. W 2020 roku nie tylko musieli na niej walczyć, ale też znaleźli się na drodze do większej politycznej samodzielności.

W przyszłym roku samorządowcy będą chcieli odgrywać jeszcze większą rolę – nie tylko „u siebie” – poprzez większe zaangażowanie ogólnokrajowe. Tworzą ku temu struktury, ale pandemia – tak jak w przypadku ruchu Rafała Trzaskowskiego – znacznie utrudnia im realizację planów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Z regionów
Holding Łódź: miliony na inwestycje i oszczędności dla miasta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Materiał Partnera
Mazowsze stawia na równomierny rozwój
Z regionów
Polskie miasta korzystają na rozwoju turystyki morskiej. Gdańsk zapowiada rekord
Z regionów
Czy polskie miasta umieją radzić sobie z wodą?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Z regionów
Warszawa otwiera nowy etap działań na rzecz bezpieczeństwa mieszkańców
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama