Aktualizacja: 01.04.2025 20:50 Publikacja: 16.03.2020 18:52
Popularna „zakopianka” to podręcznikowy przykład reklamowego bałaganu.
Foto: Fotorzepa, Bartosz Siedlik
Uchwała – podobnie jak przepisy w innych miastach – określa warunki sytuowania tablic i urządzeń reklamowych, a także obiektów małej architektury i ogrodzeń. Jej zapisy dzielą miasto na trzy strefy, w każdej obowiązują inne zasady lokalizacji reklam i szyldów.
Wejście w życie nowego prawa oznacza, że od 6 lutego nie wolno umieścić nowej reklamy – ani szyldu – niezgodnych z przyjętymi zapisami. Na dostosowanie istniejących tablic do wymogów uchwały właściciele mają rok.
W opinii Polaków należy odzyskiwać niepłacone alimenty, kredyty i czynsze.
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Wyzwaniem dla samorządów są nie tylko rosnące poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia, ale też ed...
Problemy związane z transformacją energetyczną i zmianami klimatu coraz mocniej zajmują samorządowców. Dobitnym...
Samorząd realizuje Going Global 4.0, jest to kolejna odsłona projektu, którego celem jest szerokie wsparcie doln...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Choć zima raczej nie rozpieszczała, a śniegu było jak na lekarstwo, to turyści licznie ruszyli na południe kraju.
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas