Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 07:55 Publikacja: 08.09.2019 16:50
Projektem ustawy ws. utworzenia Łódzkiego Związku Metropolitalnego w lutym ma zająć się na posiedzeniu plenarnym Senat
Foto: AdobeStock
Chociaż czas dużych kampanii wizerunkowych polskich miast już się skończył – wraz z unijnymi funduszami na ten cel – to w ostatnich latach dobra koniunktura gospodarcza zachęca władze samorządowe do zwiększania budżetów na promocję. Jak wynika z udostępnionej „Rzeczpospolitej” analizy portalu marketingmiejsca.com, w minionym roku łączne wydatki promocyjne 18 miast wojewódzkich zwiększyły się o ponad dwie piąte, do niemal 202 milionów złotych. Do tego wzrostu mogły się przyczynić wybory samorządowe – kampanie wyborcze, w których wielu przedstawicieli lokalnych władz walczyło o reelekcję, sprzyjały „dopieszczaniu” mieszkańców także poprzez organizację różnych imprez kulturalnych, rozrywkowych czy sportowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Debata publiczna dotycząca liberalizacji przepisów pozwalających na lokowanie lądowych farm rezonuje także w sam...
Kończący się tydzień województwa podkarpackiego na Światowej Wystawie Expo 2025 w japońskiej Osace to ostatni po...
Lokalne władze dostały pieniądze z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, choć jeszcze nie wszystkie i nie...
Odbudowa infrastruktury jest możliwa w ciągu dwóch-trzech lat. Jednak powrót do stanu sprzed powodzi może zająć...
W Bydgoszczy trwają przygotowania do przetargu na nowy system Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego, w Gdańsku mogą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas