Reklama

Strategię wizerunkową trzeba planować z głową

Promocja gmin odbywa się bez jasnych strategii i planów działań, głównie na podstawie doraźnych pomysłów – ustaliła Najwyższa Izba Kontroli.

Publikacja: 25.08.2019 14:41

Sandomierz umiejętnie się promował przy okazji realizacji serialu „Ojciec Mateusz”

Sandomierz umiejętnie się promował przy okazji realizacji serialu „Ojciec Mateusz”

Foto: Shutterstock

Wydatki na promowanie wizerunku gmin i miast są planowane raczej na podstawie budżetów z lat wcześniejszych, niż na podstawie rzeczowych analiz potrzeb promocyjnych – wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli sporządzonego na podstawie kontroli tego, jak wygląda promocja gmin województwa świętokrzyskiego.

Gminy stosują się do ogólnych wytycznych zawartych w strategiach rozwoju lub planach rozwoju turystyki. W żadnym objętym kontrolą urzędzie nie opracowano odrębnego dokumentu strategicznego odnoszącego się wyłącznie do promocji danej jednostki samorządu terytorialnego – nawet jeśli na konieczność sporządzenia takiego dokumentu wskazano w obowiązujących dokumentach strategicznych – ustaliła NIK.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Z regionów
Polskie miasta korzystają na rozwoju turystyki morskiej. Gdańsk zapowiada rekord
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Z regionów
Czy polskie miasta umieją radzić sobie z wodą?
Z regionów
Warszawa otwiera nowy etap działań na rzecz bezpieczeństwa mieszkańców
Z regionów
Regiony pomagają zdobywać swym firmom świat w branży ICT
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Z regionów
O kluczowych dla samorządów wyzwaniach na Podhalu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama