Które samorządy najlepiej odnajdują się na Facebooku, Tik-Toku czy LinkedInie?

Facebook, Instagram, X, Tik-Tok czy LinkedIn - w tych mediach społecznościowych są obecne duże miasta. Z nowego raportu wynika, że najlepiej radzi sobie tam Łódź.

Publikacja: 06.12.2024 18:00

Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych

Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych

Foto: AdobeStock

To miasto wiodło prym nie tylko pod kątem reklamowym. W największym stopniu Łódź kierowała swoje reklamy do osób w wieku 18-24, a to 18 proc. wszystkich odbiorców - wynika z raportu firmy Sotrender, zajmującej się badaniami i usługami w internecie.

Samorządy swoimi poczynaniami chwalą się nie tylko na własnych stronach internetowych, czy w gazetach, ale przede wszystkim są bardzo aktywne w social mediach. I to niemal wszystkich.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Z regionów
Wymień dach z eternitu. Gmina przyzna dotację na jego usunięcie
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Z regionów
Na straży miasta. Samorządy szukają kandydatów do straży miejskiej
Z regionów
Burmistrz Głogówka chce sprzedać miejski zamek Elonowi Muskowi
Z regionów
Fajerwerki coraz większym problemem dla samorządów
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Z regionów
Nocny burmistrz Krakowa: Nie można zgasić światła i zamknąć miasta
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej