Które samorządy najlepiej odnajdują się na Facebooku, Tik-Toku czy LinkedInie?

Facebook, Instagram, X, Tik-Tok czy LinkedIn - w tych mediach społecznościowych są obecne duże miasta. Z nowego raportu wynika, że najlepiej radzi sobie tam Łódź.

Publikacja: 06.12.2024 18:00

Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych

Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych

Foto: AdobeStock

To miasto wiodło prym nie tylko pod kątem reklamowym. W największym stopniu Łódź kierowała swoje reklamy do osób w wieku 18-24, a to 18 proc. wszystkich odbiorców - wynika z raportu firmy Sotrender, zajmującej się badaniami i usługami w internecie.

Samorządy swoimi poczynaniami chwalą się nie tylko na własnych stronach internetowych, czy w gazetach, ale przede wszystkim są bardzo aktywne w social mediach. I to niemal wszystkich.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z regionów
Lepsze zabezpieczenia przeciwpowodziowe Opolszczyzny. Rozbudowa polderu Żelazna
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Z regionów
Samorządowcy na szkoleniach z ochrony ludności. Korzystają ze swoich doświadczeń
Z regionów
Zbyt liberalne podejście do ochrony ludności? „Brak wytycznych do budowy schronów”
Z regionów
Wakacje z kulturą lub na sportowo. Miejska oferta dla dzieci
Materiał Promocyjny
Pożegnanie z papierowym awizo