To miasto wiodło prym nie tylko pod kątem reklamowym. W największym stopniu Łódź kierowała swoje reklamy do osób w wieku 18-24, a to 18 proc. wszystkich odbiorców - wynika z raportu firmy Sotrender, zajmującej się badaniami i usługami w internecie.
Samorządy swoimi poczynaniami chwalą się nie tylko na własnych stronach internetowych, czy w gazetach, ale przede wszystkim są bardzo aktywne w social mediach. I to niemal wszystkich.
Łódź liderem zasięgów w mediach społecznościowych
Z analizy 18 miast wojewódzkich na Facebooku, Instagramie, TikToku i LinkedInie firmy Sotrender, w okresie od 1 stycznia do 18 listopada 2024 wynika, że najwięcej reklam w ekosystemie Meta opublikował Gdańsk. Było ich ponad 460. Ponad 250 reklam pojawiło się na koncie miasta Katowice (284) oraz Bydgoszcz (264).
W ekosystemie Meta (Facebook, Instagram, Messenger) najlepiej poradziła sobie Warszawa ze średnim zasięgiem jednej reklamy na poziomie 160 tys. Na drugim miejscu uplasowała się Łódź (116 tys.), a na trzecim Poznań (104 tys.). A Gdańsk, który opublikował najwięcej reklam, miał jeden z najniższych średnich zasięgów – zaledwie 17 tys. dla jednej reklamy. Co ciekawe, Gorzów, który wyemitował zaledwie cztery reklamy, a miał średnie zasięgi na poziomie Gdańska.
Czytaj więcej
Za najlepsze osiągnięcia miast i ich włodarzy w mediach społecznościowych rozdano nagrody Związku...