Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 01:24 Publikacja: 06.12.2024 18:00
Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych
Foto: AdobeStock
To miasto wiodło prym nie tylko pod kątem reklamowym. W największym stopniu Łódź kierowała swoje reklamy do osób w wieku 18-24, a to 18 proc. wszystkich odbiorców - wynika z raportu firmy Sotrender, zajmującej się badaniami i usługami w internecie.
Samorządy swoimi poczynaniami chwalą się nie tylko na własnych stronach internetowych, czy w gazetach, ale przede wszystkim są bardzo aktywne w social mediach. I to niemal wszystkich.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Urząd Regulacji Energetyki zatwierdził zaproponowaną przez Węglokoks Energia ZCP zmianę taryfy opłat za ciepło d...
Węglokoks, właściciel lokalnej ciepłowni, daje nadzieję na uniknięcie rekordowych podwyżek cen ciepła w Rudzie Ś...
Do końca września samorządy dostaną pieniądze z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej. MSWiA po rozmowach...
W trosce o mieszkańców miasto za pośrednictwem Wodociągów Warszawskich działa na rzecz bezpieczeństwa wodociągow...
W kontekście rozpoczęcia dyskusji publicznej o końcu bezpłatnych praktyk warto podkreślić, że Urząd Marszałkowsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas