Które samorządy najlepiej odnajdują się na Facebooku, Tik-Toku czy LinkedInie?

Facebook, Instagram, X, Tik-Tok czy LinkedIn - w tych mediach społecznościowych są obecne duże miasta. Z nowego raportu wynika, że najlepiej radzi sobie tam Łódź.

Publikacja: 06.12.2024 18:00

Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych

Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych

Foto: AdobeStock

To miasto wiodło prym nie tylko pod kątem reklamowym. W największym stopniu Łódź kierowała swoje reklamy do osób w wieku 18-24, a to 18 proc. wszystkich odbiorców - wynika z raportu firmy Sotrender, zajmującej się badaniami i usługami w internecie.

Samorządy swoimi poczynaniami chwalą się nie tylko na własnych stronach internetowych, czy w gazetach, ale przede wszystkim są bardzo aktywne w social mediach. I to niemal wszystkich.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Jakie długi trzeba spłacać przede wszystkim
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Z regionów
Warszawa stawia na efektywne zarządzanie gospodarką odpadami
Z regionów
Wiatr od morza to nowe szanse
Z regionów
Dolny Śląsk wspiera biznes w ekspansji
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Z regionów
Czy sezon zimowy 2024/2025 był udany dla polskiej branży turystycznej?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście