Aktualizacja: 21.02.2025 11:17 Publikacja: 06.12.2024 18:00
Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych
Foto: AdobeStock
To miasto wiodło prym nie tylko pod kątem reklamowym. W największym stopniu Łódź kierowała swoje reklamy do osób w wieku 18-24, a to 18 proc. wszystkich odbiorców - wynika z raportu firmy Sotrender, zajmującej się badaniami i usługami w internecie.
Samorządy swoimi poczynaniami chwalą się nie tylko na własnych stronach internetowych, czy w gazetach, ale przede wszystkim są bardzo aktywne w social mediach. I to niemal wszystkich.
Telefony, słuchawki, portfele, dokumenty, klucze, rzadziej - pieniądze, biżuteria, rowery, czy okulary. Do biur rzeczy znalezionych trafiają też nietypowe przedmioty, jak np. kosiarka, dron czy aparat słuchowy.
Najbliższe wybory prezydenckie mogą dla dużej grupy samorządowców mieć decydujące znaczenie. Chodzi o jeden z najważniejszych postulatów ustrojowych.
Trzeba powtórzyć przetarg dotyczący ostatniego odcinka drogi wodnej do portu w Elblągu. Przekop za 2 mld zł wciąż pozostaje tylko kosztowną atrakcją turystyczną.
Uwagę obserwatorów sceny politycznej przyciąga trwająca właśnie akcja referendalna we Wrocławiu. Ale nie tylko w stolicy Dolnego Śląska możliwe jest w tym roku referendum.
Za spacer po wystawie stałej Europejskiego Centrum Solidarności z prezydent Gdańska Aleksandrą Dulkiewicz, w roli przewodnika, trzeba było zapłacić 6,4 tys. zł.
Największy w Polsce producent hydrauliki siłowej, rozwijający nie tylko produkcję cywilną, ale i obronną, sprzedaż zagraniczną rozpoczął 35 lat temu.
Rolls-Royce wprowadza na rynek wersję Black Badge swojego pierwszego samochodu elektrycznego. Spectre łączy w sobie jeszcze większą elektryczną moc i wyjątkowy wygląd.
Dzięki systemowi o nazwie „God’s Eye” (oko Boga) chiński producent samochodów BYD chce udostępnić zaawansowane systemy wspomagania szerszemu gronu odbiorców.
Vauxhall ogłosił likwidację fabryki w Luton (Wielka Brytania). Zakłady istniały od 1905 roku i przetrwały dwie wojny światowe.
UE musi mądrze realizować swoją politykę dekarbonizacyjną. Gra toczy się o konkurencyjność europejskiej gospodarki – mówi Lucyna Stańczak-Wuczyńska, przewodnicząca rady nadzorczej BNP Paribas i szefowa rady Chapter Zero Poland.
Ostatnia dobra passa indeksu każe postawić pytanie, czy wzrosty mają uzasadnienie w fundamentach największych spółek. Sprawdziliśmy.
W dobie powszechnej cyfryzacji, przedsiębiorcy coraz częściej stają przed wyzwaniem ochrony swoich praw w internecie. Treści publikowane przez podmioty trzecie w mediach społecznościowych mogą godzić w dobra przedsiębiorstwa.
Pakiety medyczne, czyli najatrakcyjniejszy w oczach pracowników benefit, mogą w 2025 r. zdrożeć nawet o 30 proc.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas