Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 01:55 Publikacja: 06.12.2024 18:00
Duże miasta prowadzą od kilku do kilkunastu profili w mediach społecznościowych
Foto: AdobeStock
To miasto wiodło prym nie tylko pod kątem reklamowym. W największym stopniu Łódź kierowała swoje reklamy do osób w wieku 18-24, a to 18 proc. wszystkich odbiorców - wynika z raportu firmy Sotrender, zajmującej się badaniami i usługami w internecie.
Samorządy swoimi poczynaniami chwalą się nie tylko na własnych stronach internetowych, czy w gazetach, ale przede wszystkim są bardzo aktywne w social mediach. I to niemal wszystkich.
Niemal 2,5 krotnie wzrośnie pojemność polderu Żelazna, który w razie kryzysu przyjmie nadmiar wody z Odry w okol...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Wójtowie, burmistrzowie i prezydenci śląskich miast rozpoczęli szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cyw...
Dodatkowe 5 miliardów zł na zadania związane z ochroną ludności przeznaczy rząd, który zatwierdził Program Ochro...
Trwają zapisy na "Lato w mieście" dla dzieci i młodzieży. Jak co roku dla uczestników przygotowano zajęcia sport...
Podejmując się naprawy Poczty i stworzenia z niej nowoczesnej oraz dostosowanej do potrzeb współczesnego klienta...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas