Reklama
Rozwiń

Sztuczna inteligencja narzędziem marketingu przyszłości

AI to narzędzie, które w niedalekiej przyszłości zrewolucjonizuje działania marketingowe, niezależnie od tego czy dotyczą one small biznesu, turystyki, e-commerce czy rozrywki – wynika z dyskusji w trakcie II edycji konferencji #WaMaMarketing.

Publikacja: 23.06.2023 15:05

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Felik

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie

Foto: mat.pras.

Wydarzenie poświęcone było sztucznej inteligencji, domenie Metaverse oraz zagadnieniom związanym z mediami społecznościowymi. Dlatego współprowadzącą, obok Sebastiana Grabowskiego, pełnomocnika prezesa Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji ds. Smart City i wykładowcy Uniwersytetu Jagiellońskiego, był głos sztucznej inteligencji o imieniu SIlwia.

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie. Drugie tyle osób, uczestniczyło w spotkaniu dzięki transmisji on-line.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Z regionów
Samorządy: rząd daje za mało na edukację. „Ogromna luka wpisana w system”
Z regionów
Samorządy inwestują w magazyny zielonej energii. Dzięki wsparciu z funduszy UE
Z regionów
Jak samorządy są przygotowane na sytuacje kryzysowe?
Z regionów
Jaka jest odporność samorządów? Dzięki nowej analizie każdy może to sprawdzić
Z regionów
Zabytki nie są dla lokalnych władz kłopotem, ale bywają poważnym wyzwaniem