Reklama

Sztuczna inteligencja narzędziem marketingu przyszłości

AI to narzędzie, które w niedalekiej przyszłości zrewolucjonizuje działania marketingowe, niezależnie od tego czy dotyczą one small biznesu, turystyki, e-commerce czy rozrywki – wynika z dyskusji w trakcie II edycji konferencji #WaMaMarketing.

Publikacja: 23.06.2023 15:05

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Felik

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie

Foto: mat.pras.

Wydarzenie poświęcone było sztucznej inteligencji, domenie Metaverse oraz zagadnieniom związanym z mediami społecznościowymi. Dlatego współprowadzącą, obok Sebastiana Grabowskiego, pełnomocnika prezesa Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji ds. Smart City i wykładowcy Uniwersytetu Jagiellońskiego, był głos sztucznej inteligencji o imieniu SIlwia.

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie. Drugie tyle osób, uczestniczyło w spotkaniu dzięki transmisji on-line.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Z regionów
Bezpieczeństwo dostaw wody w Warszawie
Z regionów
Płatne praktyki w samorządzie – Mazowsze realizuje je od dekady
Z regionów
Jak lokalne władze walczą z upałami? Więcej zieleni, mniej betonu
Z regionów
Część samorządów chce liberalizacji ustawy wiatrakowej
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Z regionów
Mazowsze poleca się na wakacje
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama