Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja narzędziem marketingu przyszłości

AI to narzędzie, które w niedalekiej przyszłości zrewolucjonizuje działania marketingowe, niezależnie od tego czy dotyczą one small biznesu, turystyki, e-commerce czy rozrywki – wynika z dyskusji w trakcie II edycji konferencji #WaMaMarketing.

Publikacja: 23.06.2023 15:05

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Felik

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie

Foto: mat.pras.

Wydarzenie poświęcone było sztucznej inteligencji, domenie Metaverse oraz zagadnieniom związanym z mediami społecznościowymi. Dlatego współprowadzącą, obok Sebastiana Grabowskiego, pełnomocnika prezesa Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji ds. Smart City i wykładowcy Uniwersytetu Jagiellońskiego, był głos sztucznej inteligencji o imieniu SIlwia.

Konferencja zgromadziła blisko 500 uczestników w gmachu Warmińsko – Mazurskiej Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie. Drugie tyle osób, uczestniczyło w spotkaniu dzięki transmisji on-line.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Z regionów
Warszawa przygotowuje strategię rozwoju i plan ogólny
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Z regionów
Gdzie naprawdę rośnie polska gospodarka? Regionalne wyniki zaskakują
Z regionów
Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych? Samorządy uczą mieszkańców
Z regionów
Ponad 900 zgłoszeń na Forum Samorządowe w Zakopanem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Z regionów
Regionalna dysproporcja w obciążeniu finansowym seniorów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama