Reklama

Sieć Żabka rośnie w siłę

Żabka to nie tylko sklep, to ekosystem rozwiązań convenience, ułatwiający codzienne życie.

Publikacja: 25.06.2022 20:08

Sieć Żabka rośnie w siłę

Foto: mat.pras.

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego celem jest upraszczanie ludziom życia. To także jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. W 2021 roku przychody Żabki wyniosły blisko 12,4 mld zł, to o 20 proc. więcej niż w 2020 roku. To ponad 2,5 raz więcej niż budżet Poznań, miasta, z którego wywodzi się Żabka. W 2021 roku podmioty działające w ramach Grupy Żabka odprowadziły ponad 281 mln zł podatków opłat i składek oznacza to wzrost o 59 proc. rok do roku. Dziennie bisko 3 mln osób, robi zakupy w tej sieci, mając do dyspozycji ponad 8400 sklepów. Średnio na jeden sklep przypada ponad 4,5 tys. osób. A sieć nie przestaje się rozwijać, w ubiegłym roku powstało 1100 nowych placówek. W 2021 roku w Grupie Żabka pracowało ponad 45,4 tys. osób.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Z regionów
O kluczowych dla samorządów wyzwaniach na Podhalu
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Z regionów
Regionalne lotniska generują inwestycje i dają pracę
Z regionów
Systemy alarmowe pod stałą kontrolą. By dobrze działały w razie potrzeby
Z regionów
Wiatraki w Polsce nadal powstają, chociaż z probemami
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Z regionów
Podkarpacie zamyka sztafetę polskich województw na Expo 2025
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama