Sieć Żabka rośnie w siłę

Żabka to nie tylko sklep, to ekosystem rozwiązań convenience, ułatwiający codzienne życie.

Publikacja: 25.06.2022 20:08

Sieć Żabka rośnie w siłę

Foto: mat.pras.

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego celem jest upraszczanie ludziom życia. To także jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. W 2021 roku przychody Żabki wyniosły blisko 12,4 mld zł, to o 20 proc. więcej niż w 2020 roku. To ponad 2,5 raz więcej niż budżet Poznań, miasta, z którego wywodzi się Żabka. W 2021 roku podmioty działające w ramach Grupy Żabka odprowadziły ponad 281 mln zł podatków opłat i składek oznacza to wzrost o 59 proc. rok do roku. Dziennie bisko 3 mln osób, robi zakupy w tej sieci, mając do dyspozycji ponad 8400 sklepów. Średnio na jeden sklep przypada ponad 4,5 tys. osób. A sieć nie przestaje się rozwijać, w ubiegłym roku powstało 1100 nowych placówek. W 2021 roku w Grupie Żabka pracowało ponad 45,4 tys. osób.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Z regionów
W całej Polsce organizowane są śniadania wielkanocne dla potrzebujących
Z regionów
Samorządy nie radzą sobie z cyberbezpieczeństwem
Z regionów
Polskie miasta inwestują w żłobki. Nowe placówki są coraz bardziej ekologiczne
Z regionów
Jarmarki wielkanocne: w tym roku więcej rzemiosła, mniej „chińszczyzny”
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Z regionów
Jarmark odpustowy Emaus nadal przy krakowskich Błoniach