Sieć Żabka rośnie w siłę

Żabka to nie tylko sklep, to ekosystem rozwiązań convenience, ułatwiający codzienne życie.

Publikacja: 25.06.2022 20:08

Sieć Żabka rośnie w siłę

Foto: mat.pras.

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego celem jest upraszczanie ludziom życia. To także jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. W 2021 roku przychody Żabki wyniosły blisko 12,4 mld zł, to o 20 proc. więcej niż w 2020 roku. To ponad 2,5 raz więcej niż budżet Poznań, miasta, z którego wywodzi się Żabka. W 2021 roku podmioty działające w ramach Grupy Żabka odprowadziły ponad 281 mln zł podatków opłat i składek oznacza to wzrost o 59 proc. rok do roku. Dziennie bisko 3 mln osób, robi zakupy w tej sieci, mając do dyspozycji ponad 8400 sklepów. Średnio na jeden sklep przypada ponad 4,5 tys. osób. A sieć nie przestaje się rozwijać, w ubiegłym roku powstało 1100 nowych placówek. W 2021 roku w Grupie Żabka pracowało ponad 45,4 tys. osób.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z regionów
Zbyt liberalne podejście do ochrony ludności? „Brak wytycznych do budowy schronów”
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Z regionów
Wakacje z kulturą lub na sportowo. Miejska oferta dla dzieci
Materiał Promocyjny
Pożegnanie z papierowym awizo
Z regionów
Święto samorządu, a premie w portfelu. Ale nie u wszystkich
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Z regionów
Warszawa chroni dzieci – trwa kampania informacyjna
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont