Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.07.2025 03:01 Publikacja: 11.01.2020 11:20
Foto: fot. Nextbike
Teraz miasto chce ogłosić kolejny przetarg, a jeśli chętnych nadal nie będzie, rozważa możliwość przejęcia obowiązków operatora roweru publicznego.
Kilka dni temu Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi, z dumą ogłosiła, że udało się przygotować Ekopakt dla Łodzi, którego jednym z ważnych punktów jest wspieranie komunikacji rowerowej – budowa kolejnych ścieżek rowerowych, a także rozwój projektu roweru miejskiego. Jednak z tym drugim może być problem, bo nie ma chętnych do obsługi Łódzkiego Roweru Publicznego (ŁRP). Dotychczasowa umowa z operatorem ŁRP, którym była firma Nextbike, wygasła z końcem listopada ubiegłego roku, a innego nie można wybrać. Na rozpisany przez miasto przetarg dotyczący obsługi ŁRP nie wpłynęła ani jedna oferta, choć do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi kierowanych było wiele zapytań w tej sprawie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ok. 30 mln zł ma trafiać co roku do Bydgoszczy na inwestycje związane z ochroną ludności i obroną cywilną. Podob...
Stolica realizuje szereg programów ukierunkowanych na podnoszenie jakości życia i bezpieczeństwa warszawiaków. W...
Samorządy lokalne czekają na rządowe zmiany dotyczące szpitalnictwa i oświaty. To dwie przestrzenie lokalnego ży...
Mamy doskonale rozwiniętą komunikację, porty morskie, a także potencjał ludzki, który zapewniają uczelnie Fahren...
Chcemy, żeby Polska, w tym przede wszystkim Pomorze, była kojarzona z nowoczesną produkcją i stała się istotnym...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas