Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.10.2025 07:31 Publikacja: 11.01.2020 11:20
Foto: fot. Nextbike
Teraz miasto chce ogłosić kolejny przetarg, a jeśli chętnych nadal nie będzie, rozważa możliwość przejęcia obowiązków operatora roweru publicznego.
Kilka dni temu Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi, z dumą ogłosiła, że udało się przygotować Ekopakt dla Łodzi, którego jednym z ważnych punktów jest wspieranie komunikacji rowerowej – budowa kolejnych ścieżek rowerowych, a także rozwój projektu roweru miejskiego. Jednak z tym drugim może być problem, bo nie ma chętnych do obsługi Łódzkiego Roweru Publicznego (ŁRP). Dotychczasowa umowa z operatorem ŁRP, którym była firma Nextbike, wygasła z końcem listopada ubiegłego roku, a innego nie można wybrać. Na rozpisany przez miasto przetarg dotyczący obsługi ŁRP nie wpłynęła ani jedna oferta, choć do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi kierowanych było wiele zapytań w tej sprawie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dzięki umowom z wojewodą mazowieckim stolica otrzyma na wzmacnianie odporności miasta z rządowego Programu Ochro...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Nasze firmy technologiczne szukają kontraktów poza Polską. Część z nich robi to z pomocą władz regionalnych. Prz...
Już 25-26 listopada w Zakopanem odbędzie się Forum Samorządowe organizowane przez Fundację Instytut Studiów Wsch...
Nie byłoby boomu inwestycyjnego w Krakowie, Gdańsku, czy Wrocławiu, gdyby te miasta nie były obsługiwane przez n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Najpierw były testy, a w razie potrzeby wymiana miejskich systemów alarmowych. Po niej ponowne testy, by sprawdz...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas