Aktualizacja: 09.05.2025 17:43 Publikacja: 10.09.2019 15:36
Foto: AdobeStock
Rekordzistką pod względem wysokości budżetu promocyjnego oraz wzrostu ubiegłorocznych wydatków na ten cel jest Warszawa. Stołeczny budżet na promocję zwiększył się w minionym roku aż o ponad 35 mln zł, do 59 mln zł. Wynika to także z wielkości miasta, a więc skali wydatków związanych z jego funkcjonowaniem. Katarzyna Pienkowska z biura marketingu Urzędu Miasta Warszawy wyjaśnia, że podstawa działań promocyjnych to skierowane do mieszkańców stolicy kampanie edukacyjno-informacyjne. Jedną z ważniejszych jest coroczna kampania PIT zachęcająca mieszkańców do płacenia podatków w Warszawie, która przynosi wymierne efekty w postaci większych wpływów do budżetu miasta. Co roku władze stolicy promują też budżet obywatelski (zachęcając warszawiaków do uczestnictwa w jego podziale) oraz wydarzenia, które wpisały się już w kalendarz stołecznych imprez, w tym np. Noc Muzeów. Natomiast ubiegłoroczny budżet promocyjny Warszawy podwyższyły też różnorodne działania związane z 100. rocznicą odzyskania niepodległości przez Polskę.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ich liczba stale w miastach rośnie. Czasami z ich powodu dochodzi do wypadków. Samorządy szukają sposobów na por...
W stolicy regionu spotkali się najważniejsi decydenci z branży kolejowej – ministrowie i prezesi spółek kolejowy...
Powołano obwodowe komisje wyborcze, a chętnych do zasiadania w nich nie brakowało. Coraz więcej osób dopisuje si...
W Gdyni ruszył sezon wielkich wycieczkowców: największe, jakie w ciągu pół roku wpłyną do gdyńskiego portu, licz...
Według danych zgromadzonych w Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor nieetycznych dłużników jest prawie pół miliona...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas