Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2025 18:01 Publikacja: 10.09.2019 15:36
Foto: AdobeStock
Rekordzistką pod względem wysokości budżetu promocyjnego oraz wzrostu ubiegłorocznych wydatków na ten cel jest Warszawa. Stołeczny budżet na promocję zwiększył się w minionym roku aż o ponad 35 mln zł, do 59 mln zł. Wynika to także z wielkości miasta, a więc skali wydatków związanych z jego funkcjonowaniem. Katarzyna Pienkowska z biura marketingu Urzędu Miasta Warszawy wyjaśnia, że podstawa działań promocyjnych to skierowane do mieszkańców stolicy kampanie edukacyjno-informacyjne. Jedną z ważniejszych jest coroczna kampania PIT zachęcająca mieszkańców do płacenia podatków w Warszawie, która przynosi wymierne efekty w postaci większych wpływów do budżetu miasta. Co roku władze stolicy promują też budżet obywatelski (zachęcając warszawiaków do uczestnictwa w jego podziale) oraz wydarzenia, które wpisały się już w kalendarz stołecznych imprez, w tym np. Noc Muzeów. Natomiast ubiegłoroczny budżet promocyjny Warszawy podwyższyły też różnorodne działania związane z 100. rocznicą odzyskania niepodległości przez Polskę.
Wójtowie, burmistrzowie i prezydenci śląskich miast rozpoczęli szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cyw...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Dodatkowe 5 miliardów zł na zadania związane z ochroną ludności przeznaczy rząd, który zatwierdził Program Ochro...
Trwają zapisy na "Lato w mieście" dla dzieci i młodzieży. Jak co roku dla uczestników przygotowano zajęcia sport...
Podejmując się naprawy Poczty i stworzenia z niej nowoczesnej oraz dostosowanej do potrzeb współczesnego klienta...
Współczesny samorząd świętuje w Polsce 35. lecie istnienia. Niektórzy urzędnicy z tej okazji doczekali się premi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas