Reklama
Rozwiń
Reklama

Biznes wspiera lokalnych sportowców

Wydatki na sponsoring w Polsce systematycznie rosną. Ich łączna wartość zbliża się do miliarda złotych.

Publikacja: 17.07.2019 16:08

Biznes wspiera lokalnych sportowców

Foto: fot. mat.pras.

Niektóre firmy wiążą się z regionalnymi zespołami na długi czas. Przynosi to korzyści obu stronom. – Działając w Polsce, czujemy się zobowiązani do wsparcia polskiego sportu i kultury. Zdecydowaliśmy się na siatkówkę w Rzeszowie, bo chcieliśmy odbudować zespół, który kiedyś przynosił dumę mieszkańcom naszego regionu i Polsce. Wierzymy, że wspierając lokalne zespoły, tworzymy dobre podstawy dla drużyny narodowej – mówi Adam Góral, prezes Asseco Poland. Firma od 2006 r. jest głównym, tytularnym sponsorem drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów. W 2015 r. pięciu zawodników Asseco Resovii grało w polskiej reprezentacji i zdobyło tytuł mistrza świata.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Z regionów
Fałszerstwo we Wrocławiu? MSWiA zapowiada zmiany w budżetach obywatelskich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Z regionów
W Zakopanem o nowych wyzwaniach dla samorządów
Z regionów
Po Święcie Zmarłych zostają tony śmieci. Za ich utylizację płacą miasta
Z regionów
Holding Łódź: miliony na inwestycje i oszczędności dla miasta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Materiał Partnera
Mazowsze stawia na równomierny rozwój
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama