Biznes wspiera lokalnych sportowców

Wydatki na sponsoring w Polsce systematycznie rosną. Ich łączna wartość zbliża się do miliarda złotych.

Publikacja: 17.07.2019 16:08

Biznes wspiera lokalnych sportowców

Foto: fot. mat.pras.

Niektóre firmy wiążą się z regionalnymi zespołami na długi czas. Przynosi to korzyści obu stronom. – Działając w Polsce, czujemy się zobowiązani do wsparcia polskiego sportu i kultury. Zdecydowaliśmy się na siatkówkę w Rzeszowie, bo chcieliśmy odbudować zespół, który kiedyś przynosił dumę mieszkańcom naszego regionu i Polsce. Wierzymy, że wspierając lokalne zespoły, tworzymy dobre podstawy dla drużyny narodowej – mówi Adam Góral, prezes Asseco Poland. Firma od 2006 r. jest głównym, tytularnym sponsorem drużyny siatkarskiej Asseco Resovia Rzeszów. W 2015 r. pięciu zawodników Asseco Resovii grało w polskiej reprezentacji i zdobyło tytuł mistrza świata.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Z regionów
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Z regionów
W miastach przybywa taksówek. Nie wszyscy kierowcy spełniają jednak wymagania
Z regionów
Jest lepiej, ale jeszcze nie dobrze. Odkładane problemy samorządów rosną
Z regionów
Za miejsce na cmentarzu czasem można płacić w ratach
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Z regionów
Chcemy wprowadzić zasadę „milczącej zgody”
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń